ذلت نامه 1

سلام بر شیخ بزرگ تازه درگذشته عربستان، ملک عبدالله ... الله علیه. یا شیخ! از آن دنیا چه خبر؟ نفت هم دارد تا با پولش کل جهنم را یکجا خریداری بنمایی؟ بگذار قدری برایت از خیانت مسلمان به مسلمان بگویم. از مسلمانانی که آلت دست دشمنان اسلام می شوند.

نامه سرگشاده به ملک عبدالله، پادشاه فقید عربستان

گلستان 24 : سلام بر شیخ بزرگ تازه درگذشته عربستان، ملک عبدالله ... الله علیه. یا شیخ! از آن دنیا چه خبر؟ نفت هم دارد تا با پولش کل جهنم را یکجا خریداری بنمایی؟ بگذار قدری برایت از خیانت مسلمان به مسلمان بگویم. از مسلمانانی که آلت دست دشمنان اسلام می شوند.

از عربستانی که این روزها پایگاهی برای سرکوب مسلمانان در منطقه شده است. عربستان فرودگاه آمریکایی ها برای حمله به یمن شده است. یادت می آید چقدر به آمریکایی های شیطان صفت علاقه داشتی؟ راستی آنهمه کمک که به آنها کردی جزء باقیات صالحاتت حساب شد؟

یاشیخ! راست می گویند که پشت این ابر قدرت ها گرم است. حتما الان حرفم را خوب میفهمی! جهنم بد آتشی دارد! خوب می سوزاند پشت این ابرقدرت های دنیا پرست را. کمی هم به خواب اقوامت که اکنون جای تو پادشاه و وزیر و ... شده اند بیا و به آنها بفهمان که دنیا دست اسرائیل است یا اسلام!

عربستان یمن

می گویند کودک وقتی در آغوش مادر می رود آسوده است و از چیزی نمی ترسد. اما وقتی بزرگتر شد دیگر با آغوش مادر هم ترسش از بین نمی رود. چرا که هم ترسهایش بزرگتر می شوند و هم قدرت درکش بالاتر می رود و متوجه می شود که آغوشی امن تر از آغوش مادر وجود دارد، آنهم آغوش خداست. اما دنیا پرستانی هستند که در کهنسالی هم به این قدرت درک نمی رسند و مانند کودکی که ترسیده در آغوش مادر خود پناه می گیرند. امروز مادر همه این دنیا پرستان متوحش آمریکاست. و عربستان هم امروز حال همان کودک را دارد. سران کشورهای عربی که این روزها بدجوری ترسیده اند چرا که لقمه ی بزرگتر از دهانشان برداشته اند و قادر به هضم آن نیستند در پناه آمریکا و اسرائیل هستند و مردم مظلوم یمن در پناه خداوند.

یا شیخ! باید هم بترسند، سران خائنی که ماهیت اسلامی خود را از یاد برده اند و یادشان نمی آید که تا چندی پیش خیلی هایشان در بیداری اسلامی در گل مانده بودند و سقوط کردند. حالا شما را چه به حمله نظامی. این جنگ مسلمانانیست که چند سالیست با شیطان پیمان دوستی بسته اند و در این پیمان بسیار هم راسخ بوده اند و مسلمان کشی می کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار