صفر علی اخلی، در پاسخ به سوال گلستان24،

هرجا اسلام رشد کند، عربستان در برابر آن ایستاده است.سوریه، مصر ، لبنان و هر جایی که اسلام در آن رشد کرده است، عربستان جلوی وی ایستاده است. زیرا عربستان ماهیتأ از دستاورد های صهیونیست ها حفاظت می کند.

هر جا اسلام رشد کند، عربستان مقابل اوست

صفرعلی اخلی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره شکل گیری عربستان و حکومت آل سعود می گوید: بر اساس تاریخ، آل سعود یک قوم یهودی بود که به واسطه انگلیس به عنوان محافظ مکتب محمدبن عبدالوهاب در حجاز آن زمان روی کار آمد و با جنگ و خون ریزی بر سیطره حکومتی خود افزود.

اخلی معتقد است که هرگز نمی توان کشوری که از اساس با کفار ، صهیونیست ها و ظالمین جهان پیوند داشته است را  با ظاهر اسلام زدایی او "به واسطه بودن در کنار خانه خدا و حرم حضرت محمد (ص)" مدافع اسلام قلمداد کرد.  هرجا اسلام رشد کند، عربستان در برابر آن ایستاده است.

صر علی اخلی آ سعود

وی ادامه می دهد: سوریه، مصر ، لبنان و هر جایی که اسلام در آن رشد کرده است، عربستان جلوی وی ایستاده است. زیرا عربستان ماهیتأ از دستاورد های صهیونیست ها حفاظت می کند. عوض شدن اعضای حکومتی این کشور، فقط تغییر مهره هاست و سیاست آن ها هیچ تغییری نخواهد کرد.

صفر علی اخلی با بیان این که امروز یمن به دست مسلمانان، در حال رشد، به همراه دموکراسی و حاکمیت مردم است، می گوید:  یمنی ها می خواهند حکومت دینی بر آنان مستقر شود و یقینا عربستان نمی خواهد این اتفاق رخ دهد. به دلیل هم مرزی او با یمن نیز، دسترسی اش برای تجاوز میسر است. وی در کمترین زمان به خاک یمن تجاوز کرد و مردم بی گناه را به خاک و خون کشید. اما مردم یمن در صحنه عمل، هیچ گاه خم به ابرو نیاوردند و محکم برای دفاع از کشور و آرمان هایشان ایستاده اند.

صفر علی اخلی یمن

این فعال فرهنگی معتقد است که هر چقدر فضای آگاهی مردم دنیا نسبت به تقویت یک مظلوم بیشتر شود، ظالم بیشتر تحت فشار قرار می گیرد. تجمعات مردمی در هر جای دنیا یک ضربه به متجاوز است. متجاوز نیز برای این که بتواند ظلم خود را ادامه دهد، با نیرو های ائتلافی و کارهای فرهنگی سعی می کند در افکار عمومی جهان زیر سوال نرود. همه مردم دنیا نسبت به این اقدام وحشیانه عربستان آگاه هستند و توانسته اند یمن را درک کنند. این واکنش ها یک فشار سیاسی فرهنگی به دولت عربستان است و این موضوع در رفتار حکام این کشور به خوبی قابل مشاهده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار