شیخ حسین انزائی، در پاسخ به سوال گلستان24؛

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد...

تجاوز آل سعود به یمن، نشانه ضعف صهیونیست است

شیخ حسین انزائی، کارشناس و فعال فرهنگی استان، در مصاحبه با گلستان 24، درباره علل حمله آل سعود به یمن می گوید: عربستان در طی سال های اخیر به دلیل شکست سیاست های خود در سوریه، لبنان و عراق، جایگاه سیاسی و استراتژیک خود را در منطقه از دست داده است. لذا تلاش می کند تا با پیروزی صریح خود در یمن با این باور که نظام سیاسی مردمی یمن دچار تزلزل است، توازن استراتژیک خود را در منطقه به دست بیاورد. بنابراین دست به حمله هوایی گسترده به یمن زد. اما برخلاف تصورش این امر باعث اتحاد هر چه بیشتر گروه های مردمی یمن شده است و جایگاه انصارالله در یمن را بیشتر کرده است. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

انزائی معتقد است رژیم آل سعود همان رژیم آل یهود است که مروج اسلام عاریه ای اموی یهودی است. وی می گوید:  به همین دلیل آل سعود طبق برنامه تعریف شده ای که یهود برای وی ترسیم می کند، مثل غلام حلقه به گوش حرکت می کند.

وی می گوید: از طرفی یهود چون با  قدرت گرفتن کشور های آزادی خواه و برپایی اسلام اصیل عزیز مخالف بوده، تلاش می کند تا با هر جنایتی که هست، طبق برنامه اسلام ستیزی خود بر این کشور ها تسلط داشته باشد. لذا دستور هایی را برای سگ پاسبانش دیکته کرده و او هم فراتر از آنچه خواسته شده انجام می دهد. به حمدالله این نشان دهنده زوال روز افزون رژیم صهیونیستی  و عربستان خبیس است  که به حق، خائنین به حرمین شریفین هستند.

شیخ حسین انزائی آل سعود

شیخ حسین انزائی در پاسخ این سوال که تجمع های مردمی در اعتراض به این جنایات چه کمکی می تواند بکند می گوید: این تجمعات باعث اتحاد، همبستگی و استحکام روز افزون مردم یمن شده و از طرفی بی کفایتی سازمان به اصطلاح حقوق بشر و سازمان ملل که عروسک خیمه شب بازی صهیونیست است، را به جهانیان نشان می دهد. همچنین باعث بیداری وجدان های خفته و خیزش درون های آزادی خواه می شود که در هر دو حالت به نفع اسلام است.

ارسال نظر

  • جاوید
    0

    شیخ حسین خراب نظریاتتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخرین اخبار