سرمربی تیم فوتبال نوجوانان عقاب بندرترکمن

تیم نوجوانان عقاب بندر ترکمن در وضعیت مناسبی به سر می برد. این تیم با کمک های همه جانبه هیئت فوتبال استان و شهرستان بندر ترکمن واداره کل ورزش و جوانان این شهرستان، از سی ام بهمن در مسابقات کشوری این رده رقابت خود را آغاز یم کند. استان گلستان و شهرستان بندر ترکمن میزبان این مسابقات است.

عبدالحکیم قره جه: عقاب بندر ترکمن، آماده حضور در مسابقات کشوری است

به گزارش گلستان24 ، تیم فوتبال نوجوانان عقاب بندرترکمن که سال گذشته موفق شده بود مقام قهرمانی رقابت های نوجوانان استان گلستان را به دست بیاورد ، به عنوان نماینده استان گلستان در مسابقات نوجوانان کشور حضور پیدا کرده است ، به همین خاطر مصاحبه ای را با جناب آقای عبدالحکیم قره جه ترتیب دادیم تا از وضعیت این تیم با خبر شویم.

عبدالحکیم قره جه ،  سرمربی تیم فوتبال نوجوانان عقاب بندرترکمن، در مصاحبه با گلستان 24، با بیان این که تیم فوتبال عقاب بندرترکمن که در بازی های فوتبال در رده نوجوان استان گلستان شرکت کرده بود و موفق شده بود تا مقام قهرمانی این مسابقات را کسب نماید ،  به عنوان نماینده استان گلستان  ، در مسابقات رده نوجوانان زیرگروه کشور شرکت می کند.

وی در ادامه در خصوص چگونگی مسابقات گفت : کشور به مناطق مختلفی تقسیم شده است و ما در قسمت شمال شرق این تقسیم بندی قرار داریم که شامل استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و استان سمنان هستیم که نماینده های این استان ها سی ام بهمن ماه در بندر ترکمن گرد هم آمده و بازی خود را انجام می دهند. از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کند و مرحله دوم بازی ها بعد از ایام عید آغاز خواهد شد. بازی ها از سی ام بهمن ماه شروع می شود. فدراسیون تا روز سه شنبه هفته آینده برای تحویل مدارک تیم ها، مهلت داده است. هر تیمی که تا آن زمان مدارک خود را تحویل نداده باشد، به منزله انصراف از مسابقات خواهد بود و از این رقابت ها حذف خواهد شد.

عقاب بندر ترکمن

وی در خصوص میزبانی شهرستان بندرترکمن برای این رقابت ها گفت : ما حدود دو ماه است که تمرینات را به صورت مستمر برگزار می کنیم. امیدواریم که بتوانیم با تلاش هایی که مسئولین شهر ما می کنند، میزبانی خوبی برای تیم هایی که در این مسابقات شرکت می کنند داشته باشیم.

قره جه با بیان این که تمام امکاناتی که نیاز داشته اند را آقای استادی کم، مدیر کل اداره ورزش و جوانان شهرستان، آقای خوجه، رئیس هیات فوتبال شهرستان بندر ترکمن، و آقای پور قاز، دبیر فعال این هیات فوتبال، برای آن ها فراهم کرده اند، می گوید: خوابگاه تربیت بدنی به صورت کامل در اختیار ماست. زمین فوتبال و سالن وزنه هر چه که نیاز داشتیم و مربوط به اداره ورزش و هیات فوتبال است را کاملا استفاده می کنیم. از لحاظ مالی هم تمام این عزیزان، در حد وسع خودشان به ما کمک کردند. اما ما باز هم از همه عزیزان میخواهیم  که اگر می توانند در این راه به ما کمک کنند، دست ما را بگیرند که ما بتوانیم به عنوان یک نماینده شایسته در مسابقات ظاهر شویم.

سرمربی تیم عقاب بندرترکمن ، درباره بازیکنان تیم می گوید: تیم گلستانی نوجوانان عقاب بندرترکمن ، متشکل از تمام بازیکنان شهر های مختلف استان است. ما از گالیکش که دورترین نقطه استان گلستان  است تا نوکنده و حتی شهرستان گلوگاه نیز هم بازیکن جذب کردیم. این تیم متشکل از تمام بازیکنان خوب و گلچینی است که مربیان عزیز برایشان زحمت کشیده اند و به ما معرفی کرده اند. این بازیکنان را در تست های مختلف انتخاب کردیم. حدود بیست و پنج نفر تقریبا یک ماه است که به صورت مستمر در تمرینات تیم حضور دارند. شاکله اصلی تیم هم همین عزیزانی هستند که در این مدتی که بنده  بالای سر تیم آمدم در حال کار کردند هستند.

وی با بیان  این  که وضعیت تیم خیلی خوب است ، ادامه می دهد: نزدیک شش یا هفت بازی تدارکاتی داشتیم. با تیم های بزرگ سال ،  تیم های رده امید و تیم های هم رده خودمان بازی کردیم. ان شاء الله بنا داریم در این هفته دو سه بازی دوستانه، قبل از شروع مسابقات رسمی انجام دهیم و بتوانیم با شرایط بسیار خوب وارد مسابقات شویم.

هیات فوتبال استان از لحاظ مالی به این تیم یک میلیون تومان کمک مالی کرده است و همچنین در بحث هماهنگی برای گرفتن میزبانی مسابقات و هماهنگی جهت صدور کارت ها و قرارداد های بازیکنان به صورت رایگان تمام این کار ها را انجام دادند. قره جه می گوید من از مسئولین هیات فوتبال استان تشکر کنم. آقای اتراچالی ، آقای کلاکی ، آقای نقوی واقعا زحمت کشیدند که زحمات این آقایان باعث شد که ما در بسیاری از موارد مانند ثبت قرارداد ها مشکلی نداشته باشیم.

حکیم قره جه

عبدالحکیم قره جه با گلایه از برخی تیم های استانی که از دادن بازیکن به آن ها خود داری کرده اند می گوید :  اکثر تیم های استان این هماهنگی و همکاری را با ما داشتند به غیر از یکی دو تا از دوستان عزیز ما که من از آن ها خواهش می کنم بازیکنان خوب را از نمایش در مسابقات کشوری منع نکنند. در این مسابقات تیم عقاب، مال بندر ترکمن نیست و نماینده استان گلستان است. قره جه به عنوان نماینده تمام مربیان استان گلستان است که این جا بالای سر تیم است. شاید عزیزانی قوی تر و بهتر از من هم می توانستند این جا باشند. به من نیابت دادند که کار کنم. یک سری از دوستان بازیکنانی که می توانستند به ما بهتر و بیشتر کمک کنند را از ما منع کردند و اجازه ندادند که به ما اضافه شوند. من از آن ها گله می کنم. هر تیمی که به مراحل کشوری می رود ، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا نتیجه بگیرد. من از این دوستان خواهش می کنم که به ما کمک کنند و اگر نظری برای بهتر شدن تیم دارند با ما مطرح کنند این کمک باعث می شود که فوتبال استان بهتر شود.

سرمربی تیم عقاب بندر ترکمن، در آخر اضافه می کند: ممنون هستم که پیگیر وضعیت تیم نوجوان عقاب هستید. خواهش می کنم این کار را در مورد تمام تیم های استان انجام دهید که سرانجام کار مان مثل تیم اتکای گلستان که در لیگ یک کشور امتیازش را به راحتی از دست داد، نشود. بازیکنان این تیم نیز آواره هستند که چه کاری انجام بدهند ، از باشگاه اتکا رضایت نامه خود را بگیرند یا نگیرند و به کدام تیم بروند. لطفا تمام این تیم ها را تحت پوشش قرار بدهید. امیدوارم خدا به شما توفیق دهد.

ارسال نظر

  • مهدی
    3

    سایت ترکمن فوتبال در قسمت نظرات تیم نونهالان استیل البرز آق قلا رو زیر سوال برده
    گفته تیم آق قلا بازیکن هاش اهل آق قلا نیستن
    شک نکنید اونی که نظر داده آق قلایی نیست و یکی از اعضای تیم عقاب بندرترکمنه
    خودش رو بنام آق قلایی معرفی کرده
    اما همه میدونن افرادی که سایت ترکمن فوتبال رو اداره میکنن آدمهای صاف و صادقی نیستن
    تیم نوجوانان بندرترکمن بیشتر از 70 درصدش غریبه هستن
    از گالیکش و گرگان و بندرگز و گلوگاه و ..... جاهای دیگه بازیکن دارن
    بعد میان راجع به تیم های دیگه اظهار نظر میکنن
    همه میدونن که اون تیم تأثیری تو پایه فوتبال بندر نداره
    مربی اون تیم جزو بزرگترین دلال های استانه
    شاهد زنده داریم همین آقای حکیم قره جه برای فرستادن بازیکن ها فقط به تست نفری یک میلیون و پانصد هزار تومن ازشون گرفته
    تازه هیچ کدوم انتخاب هم نشدن
    این اسمش دلالی نیست ؟
    تازه دلالها پول میگیرن و بازیک رو حتما یه تیمی میفرستن
    متأسفم برای خانواده هایی که بچه هاشون رو تو همچین تیم و زیر دست همچین مربی فرستادن
    امیدوارم دیگه با همچین تیمهایی بازی نذارین
    بهترین بازیکن تیم نونهالان آق قلا رو هم زدن مصدوم کردن
    سیاستشون هم از قدیم تخریب بوده
    از آقای شایسته و تمام مربی های استان تقاضا داریم دیگه با همچین آدمهایی بازی نذارن
    چون اونها فقط دنبال تخریب تیمهای دیگه هستن چون فقط از این راه میتونن نام خودشون رو بزرگ کنن

  • مهدی
    4

    از 28 بازیکن تیم عقاب فقط 7 نفر اهل بندرترکمن هستند
    یعنی 75 درصد این تیم غیربومی هستن
    نصف اعضای کادر فنی این تیم هم مدرک مربیگری ندارن
    یعنی سیاه لشکر محض
    این تیم هیچ نفعی برای شهر بندرترکمن نداره
    برای مدیران این شهر متأسفم

  • مهدی
    2

    با سلام
    آقای حکیم قره جه در ادامه رفتارهای ناپسند خود این بار همکاران خود را مورد هدف قرار دادند
    یادمان هست وقتی حکیم قره جه به یکی از مدیران باشگاهی در سطح استان زنگ زد و از آن باشگاه بایکن کمکی خواست ، مدیر آن باشگاه به قره جه گفت ما فکر میکردیم رسول جباری مربی تیمه
    این حرف آن مدیر با این واکنش روبرو شد که آقای قره جه فرمودند : رسول جباری کیه ! رسول جباری توپ جمع کن تیم ماست
    آقایانی که فکر میکنین حکیم مربی تیم ملی میشه و بعدا شما رو میبره کمک خودش
    بدونین یک مربی با توهین شنیدن و تحقیر شدن به جایی نمیرسه
    این آقا یاد گرفته دیگران رو کوچیک کنه تا خودش بزرگ بشه
    لطفا استقلال خودتون رو حفظ کنین و اگه جایی میرین مؤثر باشین نه اینکه نقش تیر دروازه رو داشته باشین
    این آقا این همه آدم دور خودش جمع میکنه ، تو دلش به هیچکدوم اعتقاد نداره اما ازشون استفاده ابزاری میکنه

    • علی
      0

      حکیم محبوب دل همه ماست. لطفا چون منافع ندارید حرفی نزنید. یاد دلاوری های حکیم بخیر. بازی های عربستان.

آخرین اخبار