مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از تکمیل پوشش صوت و دیتا شهرستان بندرگز با ۲۰،۷۴۲ نفر جمعیت خبر داد.


اتصال بیش از 6500 خانوار به شبکه ملی اطلاعات/ پوشش صد در صدی ارتباط در بندرگز
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از تکمیل پوشش صوت و دیتا شهرستان بندرگز با ۲۰،۷۴۲ نفر جمعیت خبر داد.

به گزارش گلستان ۲۴، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در حاشیه مراسم دهه مبارک فجر گفت: امروز و در دومین روز از دهه مبارک فجر پوشش ارتباطی صوت و دیتای شهرستان بندرگز با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تکمیل و تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین مولفه های توسعه روستایی استان توجه به میزان دسترسی مردم به اینترنت است تا بتوانند علاوه بر معرفی روستا محصولات و تولیدات خود را به ایران و جهان معرفی کنند و از امروز تمامی روستاهای این شهرستان می توانند با استفاده از اینترنت پرسرعت شهری و روستایی باعث توسعه اقتصادی محل خود شوند.

احمدی ادامه داد: علاوه بر ظرفیت های ایجاد شده از توسعه پوشش ارتباطی، با راه اندازی دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی مردم می توانند اکثر خدمات دستگاه های اجرائی را از بدون مراجعه به شهر و از طریق این دفاتر پیگیری و دریافت کنند.

وی در انتها با اشاره به اتصال کلیه مدارس شهرستان بندرگز گفت: با اتصال مدارس شهری و روستایی این شهرستان، امکان دسترسی به تحصیل به صورت مجازی میسر شده است و کلیه دانش آموزان می توانند به آموزش مجازی دسترسی داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار