سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان گفت: آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان گلستان آغاز شد.

آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به سیاست‌های دانشگاه فرهنگیان مبنی بر عدم تعطیلی آموزش، آموزش های مجازی اساتید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان بعد از ایام نوروزی با حضور پرشور اساتید و دانشجو معلمان استان گلستان آغاز شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در حاشیه بازدید از کلاس های مجازی پردیس امام خمینی (ره) گرگان ضمن ارزیابی کیفیت برگزاری کلاس های مجازی و گفتگو با دانشجویان و اساتید بر لزوم برگزاری کلاس ها و حضور حداکثری دانشجومعلمان تاکید کرد.

محمدرضا مازندرانی گفت: اراده مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان بر این است که آموزش مجازی با قدرت تمام برگزار شده و مسئولان پردیس ها و معاونان آموزشی باید نظارت کافی در این خصوص داشته باشند و هر روز گزارش کلاس های برگزار شده را دریافت کنند.

مازندرانی بیان کرد: با توجه به سیاست های مطرح شده مبنی بر عدم تعطیلی آموزش در دانشگاه فرهنگیان، کارشناسان آموزش باید با نمایندگان کلاس ها و اساتید هماهنگی کافی داشته باشند تا کلاس های مجازی به قدرت خود باقی بمانند و در امر آموزش دانشجو معلمان استان گلستان هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

وی تأکید کرد: تخریب هایی که در امر آموزش مجازی صورت می پذیرد باعث می‌شود ما با قدرت و با شدت بیشتر به کار خود ادامه دهیم و اگر نقد منصفانه ای از طرف دانشجویان صورت بپذیرد حتماً با نمایندگان کلاس ها به صورت مجازی جلسه ای در نظر خواهیم گرفت و ضعف های مطرح شده را پوشش خواهیم داد.

مازندرانی گفت: اعضای هیات علمی ما الگوی اساتید حق التدریس ما هستند و باید در امر آموزش مجازی حضور پررنگی داشته باشند و در این برهه سخت به معاونان آموزشی پردیس ها کمک کنند.

وی بیان کرد: اگر نیازمند ارتقای آموزش هستیم و با توجه به محدودیت‌های موجود به خاطر ویروس کرونا باید در امر آموزش مجازی سخت گیری کامل داشته باشیم تا به ارتقای آموزش کمک کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار