در راستای رفع مشکلات مشترکین اینترنت ثابت (ADSL)اتفاق افتاد:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از بررسی مستمر مشکلات مشترکین اینترنت پرسرعت ثابت(ADSL) استان خبر داد.

پایش مستمر وضعیت مشترکین اینترنت ADSL در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسات متعددی در خصوص پیگیری و بررسی اهم مشکلات مشترکین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت ADSL در استان برگزار شد و میزان شکایات و نحوه پاسخگویی به مشکلات مردم بررسی شد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر هفت شرکت مخابرات، های وب، شاتل، آسیاتک، فن آوا، پیشگامان و آسیاتک دارای مجوز FCP هستند و 135 هزار و 437 خط پرسرعت اینترنت ثابت برای هم استانی ها دایر کرده اند.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به توسعه و ارتقاء کیفیت ارتباط در استان گفت: با برنامه ریزی انجام شده در طول یک سال گذشته وضعیت ارتباط تمامی شهرها و روستاهای استان پایش شد و میزان پوشش و کیفیت در تمام جاده‌ها و محله‌های استان اندازه‌گیری شده است و در حال حاضر نیز با سامانه نت سنج پلاس کیفیت ارتباطات به صورت آنلاین مورد رصد قرار دارد.
وی اضافه کرد: مشترکین محترم می توانند با مراجعه به سامانه نت سنج پلاس، وضعیت پوشش اینترت خود را بررسی و در صورت مغایرت نقاطی را که با ضعف آنتن روبرو هستند در سامانه مذکور ثبت و یا با شماره تماس 195 در میان بگذارند.
احمدی با برشمردن ویژگی‌های سامانه نت‌سنج پلاس توضیح داد: در نت‌سنج پلاس در هر مکانی می‌تواند ببیند که چه شرکت‌هایی خدماتشان ارائه می‌شود؟ کیفیت پوشش چیست؟ میزان سرعتی که می‌تواند دریافت کند چقدر است؟ شکایات مردم در آن منطقه چه بوده؟ و اندازه‌گیری‌های کیفی ما چه می‌گوید؟ یعنی هم اطلاعات ما و هم اطلاعاتی که کاربران منعکس می‌کنند در این سامانه وجود دارد. بنابراین در هر نقطه از استان می‌توانید انتخاب کنید که کدام اپراتور چه سرویسی می‌دهد و از نظرات سایر مردم هم مطلع شوید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار