با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان موانع تولید 303 واحد تولیدی استان پارسال برطرف شد .

گره گشایی دادگستری از مشکلات 303 واحد تولیدی گلستان /  رونق دوباره  7 کارخانه تعطیل در سال 99

با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان موانع تولید 303 واحد تولیدی استان پارسال برطرف  شد .

به گزارش گلستان ۲۴، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پارسال 399 پرونده  مربوط به واحدهای تولیدی  استان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ثبت و پس از بررسی و پیگیری ، مشکلات 303 واحد رفع شد .

هادی هاشمیان افزود: رفع موانع تولید 96 واحد تولیدی دیگر هم در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در حال پیگیری است .

هادی هاشمیان افزود: همچنین پارسال 7 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان هم با تلاش های قضایی و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفتند .

وی با بیان این که از تعطیلی برخی از واحد های تولیدی 4 سال می گذشت افزود: با تولید دوباره در این واحدها 236  نفر مشغول به کار شدند .

هاشمیان ادامه داد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات انان از  جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان در سال 99 بود که امسال با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد .

رئیس کل دادگستری گلستان به تلاش های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش هاست .

هادی هاشمیان افزود:  مشکلات بخش تولید و سرمایه گذاری گلستان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری جمع آوری ، دسته بندی و تلاش برای رفع آن  آغاز شده است .

هاشمیان از افزایش نظارت‌ها نیز خبر داد و گفت: برای کمک به تولیدکنندگان و جلوگیری از دست اندازی بر سر راه تولید، نظارت دادگستری و دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی بیشتر می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: از ابتدای تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری گلستان در مجموع  ۳۷ واحد تولیدی فعال و هزار و ۱۸۶ کارگر به محل کار برگشتند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار