توصیه رئیس کل دادگستری گلستان ؛

چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان در دادگستری گلستان برگزارشد.

معرفی برنامه ها به جای تخریب رقبا ، به نامزدهای عضویت در شوراهای شهر و روستا

به گزارش گلستان 24، رییس کل دادگستری استان گلستان در این جلسه گفت:تلاش می کنیم حضور،تحرک و جنب و جوش مردم در انتخابات پرشور تر از گذشته باشد.

هادی هاشمیان گفت:  امروز تلاش و تمرکز معاندین بر حضور کمرنگ مردم پای صندوق های رای است و مسئولان وظیفه دارند مسیر را برای حضور مردم هموار کنند.

هاشمیان ادامه داد: امسال ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا افزایش بود و امیدواریم  روز انتخابات هم مانند دوره های قبل حضور مردم پررنگ و پرشور باشد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از دغدغه های مهم مردم در شرایط فعلی بیماری کروناست و مسئولان باید برای حضور ایمن و سلامت مردم پای صندوق های رای تدبیر کنند .

هادی هاشمیان گفت:  کرونا بستر تبلیغات انتخاباتی را به سمت فضای مجازی سوق داده است و استفاده بهینه و درست از این فضا می تواند به شور انتخاباتی کمک کند .

هاشمیان به داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا توصیه کرد: بر معرفی  و  ارائه برنامه های خود تمرکز کنند و از  تخریب و توهین رقبا و خدشه دار کردن وحدت اقوام بپرهیزند .

یوسف مومنی رئیس دادگستری شهرستان گرگان هم در این جلسه پیشنهاد کرد:  برای تشخیص مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی  در فضای مجازی نشست مشترکی با قضات و پلیس فتا برگزار شود.

جلسه ستاد استانی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی به صورت ویئوکنفرانسی به ستادهای شهرستانی امروز برگزار شد

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار