کوهساریان گفت: با توجه به عدم برگزاری مراسم تجمعی، مراسم ختم قرآن کریم و هدیه آن به روح مطهر امام (رحمه الله علیه) در فضای مجازی برگزار شود.

ختم قرآن مجازی و هدیه آن به روح مطهر امام (ره) برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «ابوالفضل کوهساریان » ظهر امروز (یکشنبه 11 خرداد) در جلسه هماهنگی بزرگداشت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و قیام الهی پانزده خرداد استان گلستان اظهار کرد: مجموعه اوقاف در طول سال به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام (رحمه الله علیه) برنامه های خاصی را در نظر می گیرد.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های ملی و مذهبی تحت شعاع قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام کوهساریان بیان کرد: در ایام 15 خرداد با توجه به اینکه اعزام زائران گلستانی به مرقد مطهر امام (رحمه الله علیه) برگزار نمی شود امیدواریم بتوانیم برنامه ای شاخص در مرکز استان برگزار کنیم.

 

وی بیان کرد: می توانیم در راستای گرامیداشت مراسم ارتحال امام (رحمه الله علیه) و قیام ۱۵ خرداد از ظرفیت اماکن مذهبی و امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان بهره برد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم برنامه های شاخصی را در این اماکن در نظر گرفته شود.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان تاکید کرد: برگزاری مراسم ختم قرآن کریم و هدیه آن به روح مطهر امام (رحمه الله علیه) در فضای مجازی از موضوعاتی است که می توان در این ایام در نظر گرفته شود و همچنین به این منظور می توانیم از ظرفیت اماکن و بقاع متبرکه نیز استفاده کرد.

 

حجت الاسلام کوهساریان افزود: با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های تجمعی تدارک دیده نمی شود نیاز است که نسبت به سیاه پوش شدن محیط شهری در این ایام اقدام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار