دبیر جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد گلستان:

دبیر جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: به دنبال نگاه منفعت طلبانه در درون تشکیلات جامعه دانش آموختگان دانشگاه نیستیم.

به دنبال نگاه منفعت طلبانه تشکیلاتی نیستیم

به گزارش گلستان 24، سید روح ا.. حسینی در مراسم معارفه معاونان تشکیلات جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد استان گلستان اظهار کرد: در بعضی از تشکل های فعال در جامعه نگاه سیاسی و منفعت طلبانه وجود دارد که جامعه دانش آموختگان به دنبال آن نیست چرا که وجود چنین نگاهی امکان اجرای طرح های توسعه ای را می گیرد.

وی افزود: ما به دنبال اجرای آرمان های جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب در جامعه هستیم و باید این ارزشها به شکل صحیح خود در جامعه نهادینه شود.

حسینی با بیان اینکه جامعه دانش آموختگان در ابتدای شروع فعالیت مدیریت اسبق دانشگاه بر اساس اساسنامه عمل کرده بود، گفت: دوستان در آن زمان تصمیم گرفتند که مدیریت دانشگاه آزاد وقت(آقای جاسبی) را نسبت به عملکرد و موضوعات که در درون داشنگاه میگذرد پاسخگو کنند.

وی ادامه داد: در این مرحله اتفاقات خوبی از جمله موضوعاتی که در دانشگاه آزاد اعم از مالی و مدیریتی افشا شد و بسیاری از احقاق حق ها صورت گرفت و بسیاری از مباحثی که در درون دانشگاه ازاد شنیده بودیم با تلاش دکتر اکبری بر ملاء و پیگیری شد.

دبیر جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان افزود: ما در این تشکیلات به دنبال این هستیم که نگاه مسئولانه به وجود بیاوریم .

وی گفت: بحث اساسی دیگری که به آن هستیم تحول در سطح جامعه است و این همان چیزی است که ما وظیفه داریم بر اساس منویات مقام معظم رهبری درجامعه پیاده کنیم چرا که هر اندازه نگاه تحولی در جامعه بیشتر شود سریعتر به مقصود می رسیم.

حسینی با اشاره به اینکه هدق جمهوری اسلامی ایجاد تمدن اسلامی است، اظهار کرد: مجموعه دانش آموختگان و نخبگان با یک ظرفیت علمی باید ببیند که در کجا ایستاده و چه اقدامتی را برای رسیدن به نقطه هدف باید انجام دهد.

وی افزود: چنانچه در این راه کوشا و فعالانه عمل کنیم بی شک راحت تر می توانیم جامعه را به سمت آرمان هایش سوق دهیم.

حسینی گفت: ما به دنبال یک نگاه تحولی در جامعه هستیم نه نگاه سیاسی که در برخی تشکل ها در جامعه وجود دارد .

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که از طریق این تشکیلات در استان و کشور بتوانیم حرکت های مثبتی را در جهت رفع مشکلات برداریم و می تان اینطور گفت که جامعه دانش آموختگان بین نخبگان و مردم قرار می گیرد و می توان مسائل را راحت تر مدیریت کرد.

حسینی گفت: چنانچه با این نگاه حرگت کنیم بی شک در ایم راه موفق خواهیم بود.

در انتهای جلسه معارفه اعضای جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان برگزار گردید:

آقای سید جواد کریمی به عنوان قائم مقام

آقای صیدا کریمی به عنوان معاونت رسانه و روابط عمومی

خانم دکتر سمیه سلمانی به عنوان معاونت امور بانوان

آقای علی وفایی به عنوان معاونت فرهنگی

آقای مهدی محمودی به عنوان معاونت دانشجویی و امور اعضاء

آقای محمد جواد ساوری به عنوان معاونت امور شهرستان ها

آقای سید نعیم نریمانی به عنوان معاونت سیاسی- تحلیل و بررسی

آقای قاسم قندهاری به عنوان معاونت اجتماعی و خدماتی

آقای سید حامد شجاعی به عنوان معاونت امور مالی و پشتیبانی

ارسال نظر

آخرین اخبار