قیمت ایمپلنت دندان امروز در تهران

ایمپلنت های دندانی دارای انواع مختلف ، برند و ساخته کشور مختلف وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای قیمت ایمپلنت متفاوت و کیفیت متفاوت هستند که فرد ممکن است در انتخاب آن ها دچار سردرگمی میشود. در این مقاله به بررسی ایمپلنت و قیمت ایمپلنت دندان امروز در تهران و به روز می پردازیم.

ایمپلنت دندان چیست؟

01

همانطور که می دانید ایمپلنت دندان به عنوان بهترین درمان برای دندان های از دست رفته شناخته می شود. علت محبوب این درمان استحکام بالا و طول عمر آن است. این درمان شباهت بسیار زیادی به دندان طبیعی دارد زیرا در این درمان پایه ای به نام فیکسچر که از تیتانیوم ساخته شده است ، در درون استخوان فک قرار می گیرد و به آن جوش می خورد و نقشی شبیه به ریشه دندان ایفا می کند.

ایمپلنت دندان دارای سه جز اصلی می باشد که شامل :

  • پایه ایمپلنت ( فیکسچر )
  • اباتمنت
  • پروتز ایمپلنت ( روکش )

پایه ایمپلنت همانطور که در بالا گفته شد ، نقشی شبیه به ریشه دندان دارد و به استخوان فک جوش می خورد.اباتمنت نیز رابطی بین پروتز ایمپلنت و پایه است و این دو را به یک دیگر متصل می کند. پروتز یا روکش ایمپلنت نیز نقشی شبیه به تاج دندان دارد و بخشی دیداری دندان است که زیبایی ایمپلنت شما به این بخش بستگی دارد.

قیمت ایمپلنت دندان امروز در تهران

قیمت ایمپلنت دندان دارای انواع مختلفی مانند : مینی ایمپلنت ، ایمپلنت دیجیتال  و فوری است که هر کدام از این درمان های دارای مزایا خصوص به خود هستند. همچنین پایه های ایمپلنت دندان دارای انواع مختلفی هستند که ساخته برند ها و کشور های متفاوت هستند که از لحاظ کیفیت و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان امروز در تهران که شامل قیمت تمامی برند ها و درمان های مکمل است به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های کره ای نیز یکی از کشور های پیشرو در ساخت ایمپلنت است که برند های ایمپلنت ساخته شده در این کشور در انواع اقتصادی ، به صرفه و با کیفیت موجود می باشد و دارای برند های مختلف و گوناگونی هستند.

02

برند های ایمپلنت های معروفی که ساخت کشور کره هستند :

  • Cmi
  • Osstem
  • Sewon-medix
  • Megagen
  • Dio

علت محبوبیت اصلی برند های ایمپلنت های کره ای هزینه اقتصادی و کیفیت مناسب آن ها است. ایمپلنت های کره دارای کیفیت و تکنولوژی ساخت خوبی هستند و از ایمپلنت های اروپایی ، آمریکایی هزینه کمتری دارند.

برای اطلاع از انواع ایمپلنت های کره ای و قیمت ایمپلنت های کره ای میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت کره ای

مراحل ایمپلنت دندان

برای اطلاع کامل مراحل ایمپلنت و مراحل انواع ایمپلنت و مراحل ایمپلنت تا جراحی  می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

مراحل ایمپلنت

ایمپلنت دندان دارای مراحل مختلفی است و بستگی به وضعیت دهان و دندان بیمار دارد. اگر بیمار دارای تحلیل استخوان باشد ، قبل از انجام ایمپلنت دندان باید پیوند استخوان برای او انجام شود.

03

برای شروع درمان ایمپلنت ابتدا باید به دنبال یک متخصص حرفه ای ایمپلنت بگردید. یکی از مهمترین فاکتور های موثر بر روی کیفیت ، طول عمر و طول درمان ایمپلنت شما متخصص ایمپلنت است.

از آنجایی درمان ایمپلنت دارای حساسیت ویژه ای است ، شما هم باید در هنگام انتخاب متخصص ایمپلنت نیز حساسیت ویژه داشته باشید. یک متخصص ایمپلنت باید دارای دانش ، تجربه و تبهر کافی باشد.

بعد از پیدا کردن متخصص ایمپلنت ، باید به عکس های مورد نیاز برای ایمپلنت خود را تهیه کنید و برای شروع درمان به همراه عکس ها برای معاینه به پیش متخصص ایمپلنت مراجعه کنید.

متخصص ایمپلنت بعد از بررسی کامل وضعیت استخوانی و وضعیت جسمانی شما ، طرح درمان شما را طرح می کند. این طرح درمان وابسته به بودجه شما ، وضعیت فک طراحی می شود تا شما بتوانید با هزینه که انجام می دهید ، بیشترین کیفیت را داشته باشد و خواسته های شما محقق شود.

بعد از چیدن طرح درمان ، درمان اصلی ایمپلنت آغاز میشود. اولین مرحله درمان ، جراحی ایمپلنت است. ابتدا متخصص ایمپلنت برش کوچکی بر روی لثه شما ایجاد می کند تا به استخوان فک شما دسترسی پیدا کنید.

سپس سوراخ کوچکی درون استخوان شما ایجاد می کند و فیکسچر ( پایه ) ایمپلنت شما در درون استخوان قرار می دهد و لثه شما بخیه می کند.

بعد از قرار دادن پایه ایمپلنت در استخوان ، مدتی زمان لازم است تا این پایه به استخوان شما جوش بخورد تا بتوان روکش را بر روی آن قرار داد. دکتر بعد از انجام جراحی مراقبت های لازم و جلسه بعد به شما اعلام میکند.

در جلسه بعد دکتر ابتدا مطمئن می شود که آیا این پایه در روند درست درمان قرار دارد و به استخوان فک شما جوش خورده است یا خیر ؟ اگر این پایه به درستی جوش خورده بود ، نوبت به انجام قالب گیری برای ایمپلنت شما می شود.

در مرحله قالب گیری دکتر باید وابسته به بقیه دندان های شما ، بهترین سایز ، شکل و رنگ ایمپلنت شما را قالب گیری کند و به لابراتور ارسال کند و پس از ساخته شما توسط لابراتور شما باید دوباره به پیش دکتر خود مراجعه کنید.

در مرحله از ایمپلنت دکتر اباتمنت و روکش را بر روی ایمپلنت شما قرار می دهد و درمان شما به اتمام رسیده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار