رئیس کل دادگستری گلستان :

هاشمیان به قانون به کارگیری سلاح اشاره کرد و گفت: باید قوانین به گونه ای باشد که اقتدار نیروهای مسلح حفظ و ارتقاء پیدا کند.

قوانین باید در مسیر حفظ و اقتدار نیروهای مسلح باشد

به گزارش گلستان24، «هادی هاشمیان» صبح امروز (یکشنبه 9 خرداد) در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار کرد: آموزش و پیشگیری از وقوع جرائم باعث شده که برخلاف سال های گذشته میزان پرونده های کیفری ورودی به دستگاه قضا در استان نسبت به سنوات گذشته کاهش پیدا کند.

رئیس کل دادگستری گلستان بابیان اینکه اقدامات آموزشی نیروهای مسلح در استان گلستان قابل تحسین است، ادامه داد: با توجه به ماموریت مهمی که این سازمان در راستای صیانت از نیروهای مسلح اقدامات این سازمان می تواند در پیشبرد اهداف نظام موثر باشد.

هاشمیان متذکر شد: همراهی شورای تامین استان گلستان در مسیر کاهش میزان ورودی پرونده به دستگاه قضایی موثر بوده است ولی به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی برخی مشاغل در حوزه تشکیل پرونده های حقوقی مقداری با افزایش حجم پرونده ها رو به رو هستیم.

وی به قانون به کارگیری سلاح اشاره کرد و افزود: باید قوانین به گونه ای باشد که اقتدار نیروهای مسلح حفظ و ارتقاء پیدا کند.

انتهای پیام/شبستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار