بوی تعفن زباله‎های بیمارستانی در گرگان

بر اثر انباشت زباله‎های بیمارستان فوق‌تخصصی قلب شفا گلستان در شهرستان گرگان، بوی تعفن این زباله‎ها باعث بروز مشکل برای شهروندان شده است.

انباشت زباله بیمارستانی در سطل‎های زباله بیمارستان قلب گلستان + تصاویر

به گزارش گلستان 24، عصر شنبه یکی از عکاسان استان گلستان با ارسال عکسی  از واقعه‎ای جالب در این شهر خبر داد.

این عکاس که نخواست نامش عنوان شود به خبرنگار فارس گفت: عصر شنبه برای ملاقات یکی از بستگانم به بیمارستان فوق‌تخصصی قلب شفا گلستان واقع در خیابان فلسفی گرگان مراجعه کردم.

وی ادامه داد: پس از آنکه خودرویم را در اطراف بیمارستان پارک کردم، متوجه بوی تعفن در اطراف بیمارستان شدم که با نزدیک شدن به درب ورودی بیمارستان دیدم که سطل زباله روبروی بیمارستان پر از زباله است.

این عکاس گلستانی اظهار کرد: پس از نزدیک شدن به سطل زباله متوجه انباشت کیسه زباله‎های بیمارستانی بیمارستان فوق‌تخصصی قلب شفا شدم.

وی تاکید کرد: در ابتدا باور نمی‎‎کردم که این کیسه‎های بیمارستان تازه تاسیسی باشد که قرار است به مردم خدمات درمانی و بهداشتی ارائه کند.

این عکاس جوان گلستانی تصریح کرد: اگر به نوشته‌های روی برچسب هم دقت کنید در مقابل نوع پسماند نوشته شده زباله عفونی که کلمه عفونی آن به صورت دستی خط خورده است.

وی بیان کرد: در این سطل زباله که مربوط به منطقه دو ناحیه یک شهرداری گرگان است، حدود پنج زباله بزرگ به همین شکل دیده می‎شود.

سئوال اول این است که چرا باید زباله‎های بیمارستانی آن هم با این حجم و با آلودگی بالا در سطل زباله خارج از محیط مخصوص دفع زباله‎های بیمارستانی گذاشته شود.

از طرف دیگر در یکی دیگر از عکس‎های فرستاده شده، مشخص است که در طرف دیگر خیابان سطل زباله دیگر کاملا خالی است و هیچ زباله‎ای در آن قرار ندارد./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار