عدم توجه شهرداری به حاشیه نشینان آزادشهر

مشکلات بسیار زیاد اهالی سنچول محله آزادشهر که جزئی از شهرستان آزادشهر محسوب می شود با بی اعتنایی شهردار این شهر روبروست.

سنچول محله یا منطقه محروم/ شهرداری پاسخگو باشد+ تصاویر

جمعی از اهالی منطقه سنچول محله آزادشهر با حضور در شورای شهر و گفتگو با اعضای آن از دغدغه ها و مشکلاتی گفتند که گویا با تصویب شورای شهر در خصوص رسیدگی به آنها هنوز از طرف شهرداری کار قابل مشاهده ای انجام نگرفته است.

به گزارش گلستان 24، این شهروندان با گله مندی از محرومیت این منطقه از آزادشهر و عدم توجه مناسب به وضع موجود خواستار رفع مشکلات بودند، مشکلاتی که از خیابان های آنها شروع شده و به داخل خانه هایشان در حال سرایت است.

در این گفتگو معترضین با اشاره به وضع آسفالت این منطقه که در شرایط بسیار بحرانی است افزودند: آسفالتی دیگر نمانده ،آنچه باقی است چاله هایی است که بچه هایمان با افتادن در آنها صدمه می بینند یا موتور سواری که با خانواده اش بعد از برخورد با یکی از این چاله ها راهی بیمارستان شدند.این معضل بطوری حاد شده است که با تردد بسیار بالای وسایل نقلیه سنگین و وجود این ناهمواری های زیاد خانه هایمان که فرسوده شده است با خطر تخریب شدن روبروست ولی حتی جناب شهردار یکبار هم مارا نپذیرفته تا این مشکلات را با ایشان در میان بگذاریم و یا حتی ایشان پاسخگوی دردمان باشد مگر ما شهروند این شهر نیستیم که اینگونه مورد بی مهری جناب شهردار واقع می گردیم.

اهالی سنچول محله با اشاره به مشکلاتی نظیر عدم جدول کشی مناسب ، دپوی زباله در همجواری این محله و نداشتن پارکی با وجود زمین های خالی در اطراف، از شورای شهر خواستار پاسخگویی شهرداری شدند که دستیابی به آن را امری محال می دانند.

این شهروندان حتی با اشاره به نداشتن سطل جمع آوری زباله در این منطقه اظهارداشتند که به دلیل کم کاری شهرداری مجبور شدند سطلی را از یک منطقه دیگر بردارند و به اینجا بیاورند.

در ادامه این جلسه دکتر علی بیکی ریاست شورای شهر با قبول مشکلات موجود در این منطقه اظهار داشت: کمبودهای سنچول محله را در بازدیدهایمان دیده ایم و حتی دستور رسیدگی هم در باب روکش آسفالت این منطقه داده ایم، ولی به گفته شهردار کارخانه آسفالت سازی تا ۲۵ فروردین تعطیل بود و با توجه به زیر سازی انجام شده در این منطقه از ایشان خواهیم خواست سرعت بیشتری به رفع مشکلات دهند.

هاشم زایی مسئول کمیسیون عمرانی شورای شهر نیز در خصوص ایرادات و مشکلات عنوان شده ابراز داشت: رفع مشکلات موجود در سنچول محله را در صحن شورای شهر تصویب کردیم و شهردار را موظف رسیدگی به این مشکلات نمودیم. ایشان با قبول مشکلات موجود و کاستی های این منطقه افزود: در تلاشیم تا هرچه سریع تر به این مهم دست یابیم.

ولی حال سوالمان از جناب آقای منصور باقری شهردار شهرستان آزادشهر این است: شمایی که خود را بدون انتقاد مردمی می دانید و حرف های رسانه ها را مشتی غرض ورزی می پندارید با این همه حضور ارباب رجوعی که از دیدار شما قطع امید کرده اند و دغدغه های خود را به شورای شهر می برند چه میکنید؟

چرا حاضر نیستید در حضور مردم قرار گیرید و به انتقادها و مشکلات آنها پاسخ دهید؟

در همین جا از شورای شهر محترم این شهرستان خواستاریم برای رسیدگی به امورات این شهرستان جلسه ای را در مسجد جامع با حضور خود جوش مردم در باب گفتگو با شهردارشان بگذارید تا اینگونه بتوانید ارزیابی مفیدی از ایشان و نظر مردم داشته باشید.

سنچول محله

سنچول محله

سنچول محله

سنچول محله

سنچول محله

سنچول محله

سنچول محله

سنچول محله

سنچول محله

سنچول محله

سنچول محله

گلستان شرق

ارسال نظر

آخرین اخبار