آب شرب برخی محله‎های شهرستان گرگان در روزهای متوالی قطع شده و این مسئله مردم روزه‎دار را دچار زحمت و نگرانی کرده است.

‎تدوام قطعی آب در گرگان/ روزه‎داران خواستار توجه مسئولان شدند

به گزارش گلستان 24، طی روزهای اخیر برخی شهروندان گرگانی که با قطعی آب در پاسی از شب تا سحرگاه مواجه بودند اکنون این معضل ساعات بیشتری  را به خود اختصاص داده و مردم از قطعی آب در سحرگاه تا ساعاتی از روز گله‎مند هستند.

مسئولان درباره قطعی آب اطلاع‎رسانی کنند

یکی از شهروندان منطقه ایرانمهر که قطعی مکرر آب را یک معضل جدی در تابستان آن هم در ماه مبارک رمضان می‎داند در گفت‎وگو با خبرنگار پاسرو می‎گوید: اگر قرار است آب شرب مردم قطع شود مسئولان حداقل باید مردم را در این زمینه آگاه کنند.

«فاطمه ر» ضمن گلایه از قطعی مکرر آب خواستار توجه مسئولان است و ادامه می‎دهد عصری که سرعت اطلاع‎رسانی حرف اول را می‎زند انگار مسئولان ما با این ابزار بیگانه هستند و از طریق زیرنویس تلویزیون و رادیو به مردم اطلاع‎رسانی نمی‎کنند.

وی می‎افزاید: درست است که آب باید بهینه استفاده شود و قبول داریم که کشور و استان گلستان با بحران و تنش آبی مواجه است اما دلیل نمی‎شود در روزهای ابتدایی تابستان فقط نقاطی از شهر گرگان با قطعی آب مواجه شوند و هیچ‎کس به این موضوع اهمیتی ندهد.

سامانه 122 پاسخگو نیست

«رضا م» که یکی از کسبه منطقه ایرانمهر است از وضعیت قطعی آب در این منطقه ابراز نارضایتی می‎کند و می‎گوید شغل ما با آب و آرد و قوت اصلی مردم سر و کار دارد و مسئولان فارغ از اینکه قطعی آب ممکن است عده‎ای را دچار زحمت کند دست به این اقدام می‎زنند.

وی ادامه می‎دهد: هر وقت که با شماره تلفن 122 تماس می‎گیریم کسی پاسخگو نیست و ما نمی‎دانیم باید این مسئله را با کدام مسئول در میان بگذاریم تا مشکل برطرف و یا حداقل بررسی و برای آن چاره‎اندیشی شود.

وی می‎گوید: حتی پروتال شرکت آب و فاضلاب نیز اطلاعیه‎ای برای قطعی آب به مردم نداده است امیدوارم با بررسی این مشکل مردم را از نگرانی نجات دهید تا آنها قبل از قطعی آب نسبت به تامین آن جور دیگری اقدام کنند.

به گزارش پاسرو؛ عدم اطلاع‎رسانی به موقع در قطعی آب شرب یکی از مطالبات اصلی مردم است و ساکنان این منطقه خواهان رسیدگی سریع مشکل‎شان از سوی مسئولان ذیربط هستند.

انتهای پیام /پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار