رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: با بهره برداری از نرم افزار جدیدی، تمامی نقشه ها و مشخصات پرونده های جدید بلافاصله بعد از ثبت در سامانه نظام مهندسی به صورت آنلاین در شهرداری نیز قابل رویت و بررسی است.

دو خبر کوتاه از گرگان

به گزارش گلستان 24، عبدالجلال ایری  در مراسم بهره برداری از این نرم افزار مشترک با حضور اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و رییس شورای شهر گرگان، اظهار کرد: با انجام این کار علاوه بر یکسان بودن آمار شهرداری با سازمان از بروز تخلفات احتمالی نیز جلوگیری می شود.
ایری گفت: این اقدام در راستای شفاف سازی ظرفیت و صلاحیت مهندسان سازمان ابتدا از شهرداری گرگان شروع شده و به مرور در کل شهرهای استان گلستان، دفاتر نمایندگی و شهرداری ها اجرایی خواهد شد.
همچنین حسین ربیعی رییس شورای شهر گرگان در این مراسم با تاکید بر اعمال کنترل دو جانبه بین شهرداری و نظام مهندسی ساختمان گفت: باید تلاش کرد ارائه خدمات به مردم در کمترین زمان و به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان که در سال 1378 تاسیس شده است با 21 نمایندگی تابعه دارای 7528 عضو در هفت رشته عمران، معماری، برق، مکانیک، نقشه برداری و شهرسازی و ترافیک فعالیت دارد.

***
مشاور رییس و سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان گفت: نخستین جشنواره سلامت و رسانه در این استان به منظور پاسداشت نقش کم نظیر رسانه ها در دستیابی به جامعه ای سالم بزودی برگزار می شود. 
محمدرضا بابائیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از جمله اهداف این جشنواره را تقویت زمینه های اطلاع رسانی مناسب برای افزایش آگاهی و سواد جامعه در حوزه سلامت، تقویت و افزایش فعالیت رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب، سایت های خبری در حوزه سلامت و تقویت دو سویه و اثرگذار اصحاب رسانه با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان عنوان کرد. 
وی در خصوص شیوه نامه حضور در جشنواره گفت: آثار تولیدی از تاریخ 15 اردیبهشت سال گذشته لغایت اول مرداد ماه سال جاری همزمان با اجرای برنامه تحول نظام سلامت قابل ارائه در جشنواره می باشد. 
بابائیان یادآور شد: جشنواره در رشته های خبر، تیتر، مصاحبه و گفت و گو، گزارش، عکس و نقد برگزار می شود و هر فعال رسانه ای در یک بخش و رشته می تواند در جشنواره شرکت کند. 
وی افزود: شرکت کنندگان تا اول مرداد ماه سال جاری فرصت دارند حداکثر سه اثر خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار هیرکان دانشگاه علوم پزشکی گلستان واحد روابط عمومی تحویل دهند. 
بابائیان با بیان اینکه مطالب مربوط به رسانه های فاقد مجوز و یا بولتن های داخلی ادارات امکان شرکت در جشنواره را ندارند، گفت: دبیرخانه جشنواره مجاز به چاپ آثار برتر خواهد بود و به نفرات اول تا سوم هر بخش تندیس جشنواره و جوایزی اهداء می شود. /ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار