راهیار تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد

راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بیش از سه هزار و ۸۰۰ اثر از سراسر استان به مهرواره محله همدل ارسال شده است.

ارسال ۳۸۰۰ اثر به مهرواره محله همدل گلستان

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام سید مهدی میردیلمی اظهار کرد: طرح «مهرواره محله همدل» با رویکرد تقویت زنجیره تواصی و انسانی، همبستگی و مشارکت اجتماعی در حل مشکلات توسط مردم، تقویت گفتمان نشاط، امید، خودباوری و هم یاری اجتماعی در گلستان برگزار شد.

راهیار تبلیغات اسلامی گلستان افزود: هدف ما در طرح مهرواره این است که همه مردم با هر نگاه فکری و اعتقادی که دارند و در هر نقطه ای از کشور که زندگی می کنند برای رفع نیازها و مشکلات محلات خود همفکری داشته باشند و از ظرفیت همه مردم ایران بهره مند شویم.

وی با بیان این مطلب که بیش از سه هزار نفر در استان گلستان در طرح مهرواره محله همدل شرکت کردند تصریح کرد: در این طرح کنشگران اجتماعی مسائل و مشکلات مهم را در محلات و روستاهای محل زندگی خود شناسایی و با کمک مردم و دولت اقدام به حل مساله می کنند.

میردیلمی ادامه داد: گلستانی ها سه هزار و ۸۰۰ طرح به مهرواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۴۰ طرح حل شده و بقیه آثار تا پایان سال حل و فصل می شود و از بین ۲۴۰ اثر باقی مانده تعداد ۴۵ طرح به طور کامل تکمیل و با هم به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۲ اثر از شهرستان ها به مرحله استانی راه یافت.

راهیار تبلیغات اسلامی گلستان افزود: برترین فعال اجتماعی بعد از مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کند و فعال برتر ۲۰۰ میلیون، فعال دوم ۱۰۰ میلیون و فعال سوم ۵۰ میلیون تومان توسط دبیرخانه مهرواره همدل دریافت می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار