رئیس پلیس آگاهی گلستان:

رئیس پلیس آگاهی گلستانگفت: در ۱۴ ماهه اخیر ۱۸ باند که عوامل خرد سرقت به شمار می رفتند در سطح شهر گرگان شناسایی شده که سرقت های متعددی انجام داده بودند.

کشف ۱۸ باند سرقت های خرد در گرگان/ پرونده معین شریفی از نگاه ما قتل است

به گزارش گلستان24، مجتبی مروتی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در 14 ماهه اخیر 18 باند که عوامل خرد سرقت به شمار می رفتند در سطح شهر گرگان شناسایی شده که سرقت های متعددی انجام داده بودند.

وی ادامه داد: پرونده قتل در سطح استان در طول چهار ماهه اخیر به صورت مفتوح داریم، یک قتل در حوزه تقی آباد رقم خورده که مربوط به مواد مخدر بود که عوامل آن شناسایی شدند.

مروتی تاکید کرد: جرائم استان گلستان با جرائم جنوب شرق کشور ارتباط پیدا می کند و این مسئله خطرناک است و در شان استان گلستان نیست و بزرگان استان باید برای آن فکری بکنند.

وی افزود: وقوع قتل از میانگین کشوریی پایین تر است، از هر 100 هزار نفر 2.6 درصد قتل اتفاق می افتد که این عدد در استان گلستان پایین تر ولی در کشور از این رقم بالاتر است.

این مقام مسئول به قتل جاده هاشم آباد اشاره کرد و گفت: این قتل تقریبا یک قتل خانوادگی بود و هم ضارب و هم راننده دستگیر و هم اسلحه ای که از آن استفاده شده کشف و ضبط شده است.

مروتی بیان کرد: انگیزه هایی پشت این پرونده وجود داشت برای ارث و میراث خانوادگی بود و چند نفر بازداشت شدند و دو نفر از آنها به صورت موقت دستگیر شدند، سه نفر تحت تعقیب هستند که با این جنایت همراهی کردند و پس از دستگیری این افراد پرونده وارد روند رسیدگی قضایی می شود.

وی به تبرکشی قرن آباد اشاره کرد و افزود: متهم این پرونده کمتر از 10 روز دستگیر شد، روند رسیدگی به جرائم مسیری دارد تا این فرآیند قانونی اتفاق نیفتد نمی توانیم اطلاع رسانی کنیم.

رئیس پلیس آگاهی گلستان با بیان اینکه در مورد آدم ربایی بیش از 6 فقره که پرونده ثبت شده در استان نداریم، بیان کرد: کودک ربایی ریشه فضای مجازی دارد و چند عکس را با هم ارتباط داده بودند که مشخص نبود منبع آن کجا است.

مروتی افزود: معین شریفی از نظر ما پرونده قتل است و پرونده مفتوح است و در حال رصد مضنون هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار