مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به احتمال افت ولتاژ شدید ناشی از افزایش دما در پست ۲۳۰کیلوولت گنبد و کردکوی از مردم خواست مصرف برق را مدیریت کنند.

احتمال خاموشی‌های برق/ مردم مصرف را مدیریت کنند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی اکبر نصیری اظهار کرد: روز گذشته مشترکان استان ۱هزار و ۳۳۰مگاوات برق مصرف کردند که مشکلی برای تولید و توزیع برق نداشتیم اما امروز با توجه به پیش بینی دمای ۴۵درجه از مردم به ویژه در شهرهای گنبد، آزادشهر، رامیان، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه و کردکوی می خواهیم مصرف را مدیریت کنند تا خاموشی اعمال نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: اگر هر خانوار یک لامپ اضافه را خاموش و لوازم پرمصرف مانند اتو و لباسشویی را در اوج بار از مدار خارج کنند به راحتی می توان در مصرف برق صرفه‌جویی کرد.

 نصیری با بیان اینکه توجه به همین نکات جزئی در صورتی که فراگیر شود می‌تواند اتفاقات بزرگی در کشور رقم بزند و از پیک خاموشی ها کم کند افزود: اوج مصرف برق ساعت ۱۲الی۱۸ و ۲۱الی۲۳ است و استفاده نکردن مشترکان از لوازم پُرمصرف در این ساعات به ما برای مدیریت بهتر توزیع برق کمک می کند.

وی از شناسایی ۲۳هزار مشترک پُرمصرف در گلستان خبر داد و افزود: در فاز نخست کنتورهای هوشمند برای این مشترکان خریده خواهد شد که هزینه آن به عهده خودشان خواهد بود.

نصیری در خصوص مشترکان تجاری پُرمصرف نیز گفت:به مشترکانی که بدون رعایت الگوی صرفه‌جویی؛ سبب نارضایتی مردم و قطعی برق می شوند تذکر کتبی داده می‌شود و در صورت عدم رعایت انشعاب آنها قطع می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار