مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: با روند افزایشی دما شاهد افزایش میزان مصرف برق در گلستان هستیم لذا برای جلوگیری از خاموشی ها مردم باید همکاری لازم را داشته باشند.

افزایش مصرف برق با گرم شدن هوا در گلستان/ مردم صرفه جویی کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، علی اکبر نصیری شامگاه دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: از روز شنبه با افزایش دما در استان روند افزایشی مصرف برق هم آغاز شده به گونه‌ای که روزهای گذشته در ساعت اوج بار (ساعت ۱۲ الی ۱۸) مصرف برق به هزار و ۱۹۰ مگاوات رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به شدت هوای گرم در استان مصرف برق در روزهای آتی بیشتر هم شود.

وی با بیان اینکه برای داشتن برق پایدار نیازمند همکاری مردم هستیم، ادامه داد: مشترکان اداری باید ۵۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند.

نصیری اضافه کرد: در خصوص مشترکان تجاری هم از هفته پیش اقدام فراگیری را آغاز کرده و با بازرسانی که در کل استان فعال شدند به مشترکان تجاری پرمصرف مراجعه و تذکرات لازم را به آنها می دهیم و در صورت عدم رعایت با مجوز دادستانی برق آنها قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بیان کرد: روز پنج شنبه به ۳۶ نفر از افرادی که رعایت نکرده و مصرف خود را کاهش ندادند، تذکرات لازم داده شده است.

گفتنی است هفته گذشته با هوای ابری و خنک مصرف برق استان به ۷۳۵ مگاوات رسیده بود که طی این هفته روند افزایشی آن را شاهد هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار