رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان: مردم برای دیدن مسئولان قضایی در استان نباید نیاز به واسطه داشته باشند.

مردم برای دیدن مسئولان قضایی گلستان نباید نیاز به واسطه داشته باشند

به گزارش گلستان24، حیدر آسیابی ظهر امروز  در مراسم معارفه خود اظهار کرد: از اقدامات رئیس کل سابق دادگستری استان گلستان تقدیر و تشکر می کنم و از تجارب وی در مسیر خدمت در استان استفاده می کنم.

وی ادامه داد: از حسن اعتماد حجت الاسلام محسنی اژه ای برای سپردن این مسئولیت قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم به خوبی به وظایف محوله اهتمام داشته باشم.

آسیابی به برنامه های خود اشاره کرد و گفت: ولایت، انقلاب و امنیت خطوط قرمز انقلاب اسلامی به شمار می رود و برای صیانت از این ارکان نظام تلاش می کنم.

وی افزود: مردمی بودن، جذب ارباب رجوع و تحکیم ارباب رجوع از ماموریت های اصلی ما در دستگاه قضایی استان گلستان خواهد بود و درب اتاق مدیران ما به روی مردم باز خواهد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم باید برای دیدن مسئولان قضایی در استان نیاز به واسطه نداشته باشند.

آسیابی به تقویت و تشدید نظارت ها تاکید کرد و گفت: در صورت کشف فساد در دستگاه قضایی ملاحظه نخواهیم کرد

وی با بیان اینکه نسبت به احیاء حقوق عامه و گسترش آزادگی های مشروط اقدامات گسترده ای انجام می شود، افزود: ستاد استان پیگیری اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه استان پیش از پیش فعال می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هیچگونه کوتاهی در خصوص انفال، پدیده زمین خواری و دست اندازی به منابع طبیعی نخواهیم داشت، تاکید کرد: برخورد قاطع نسبت به افراد شرور و مخلان نظم خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار