مدیر کل محیط زیست گلستان:

مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در بروزرسانی سایت وجود دارد تعدادی از سمن های محیط زیستی گلستان موفق به ثبت نام و کسب مجوز نشده اند.

مشکلات سایت مانع از تکمیل ثبت نام سمن های محیط زیستی شده است

به گزارش گلستان 24، محمد رضا کنعانی شامگاه شنبه در جلسه با نهادها و تشکل های مردمی اظهار کرد: متاسفانه بین ۲۵ تشکل مردمی فعال در استان تنها هشت گروه توانسته اند پروانه فعالیت خود را کسب کنند و بقیه آنها به دنبال ثبت مجوزهای لازم هستند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در بروزرسانی سایت و ثبت تشکل ها به وجود آمده است، دیگر نهادهای مردمی موفق نشده اند که کار ثبت شرکت یا نهاد خود را انجام دهند.

کنعانی علاقمندان و فعالان محیط زیست را یکی از نهادهای ارزشمند برای استان دانست و تصریح کرد: تلاش کرده ایم تا در راستای حمایت از این گروه ها در دوره ای چهار ساله شبکه سازی محیط زیست را انجام دهیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: با توجه به حریق های پیش آمده در استان، تلاش کرده ایم تا با استفاده از سمن ها، آموزش جوامع محلی را طی قراردادی به آنها واگذار کرده و در این قرارداد، چهار هزار و ۲۰۰ ساعت برای آموزش چهره به چهره با جوامع محلی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: تشکل ها و نهادهای مردمی توانسته اند جایگاه ویژه ای را در استان کسب کنند و امیدواریم با حمایت از آنها در راه حفظ محیط زیست و منابع خدادادی خود قدم های مثبتی را برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار