استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: ساعت کاری ادارات گلستان از فردا دوشنبه به روال عادی باز می گردد.

عادی شدن ساعت فعالیت ادارات گلستان از دوشنبه

به گزراش خبرنگار گلستان 24، هادی حق شناس در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: از فردا اول شهریور ادارات همچون گذشته از ساعت ۷ و سی دقیقه تا ۱۴ و سی فعالیت می‌کنند.

وی همچنین از کاهش ۴۵ درصدی تردد خودرو‌ها خبر داد و افزود: بر اساس آمار‌های موجود، در راستای طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان، تردد در شش روز اخیر نسبت به تعطیلات گذشته حدود ۴۵ درصد کاهش داشته است.

حق شناس ادامه داد: مردم و هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری محرم همکاری خوبی داشتند.

وی در این جلسه از مجموعه فرماندهی انتظامی گلستان و بسیج در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا قدردانی کرد.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای استان نیز در این جلسه گفت: آماده ایم تمام سالن‌های ورزشی و امکانات سپاه را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم تا به مرکز واکسیناسیون تبدیل شود.

وی افزود: اجرای واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نظارت بر اجرای محدودیت‌ها و رزمایش کمک مومنانه، مهمترین برنامه‌های ما در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی است.

ملک شاهکویی با بیان اینکه امروز مسئله اول و فوری کشور رفع پیک پنجم کروناست گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه پاسداران برای کمک به پرستاران و پرسنل درمانی بیمارستان‌های استان آمده اند تا باری از روی دوش این عزیزان کاسته شود.

فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم در این جلسه از افزایش ظرفیت تزریق روازنه واکسن کرونا در استان خبر داد و افزود: پس از مانوری که دوشنبه هفته گذشته داشتیم روزانه بیش از بیست هزار دوز واکسن کرونا تزریق می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار