نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

نماینده مردم شهرستان های گمیشان ، بندرگز ، کردکوی و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی رزومه و سابقه وزرای پیشنهادی و همچنین برنامه های ارایه شده آنان بیانگر آن است که رییس جمهوری در چینش وزرا اصل شایسته سالاری و تخصص را ملاک قرار داده است.

شایسته سالاری و تخصص ملاک چینش وزرا است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عبدالجلال ایری اظهار کرد: دولت سیزدهم استفاده از جوانان متخصص را در دستور کار قرار داده و امیدواریم این مسیر ادامه یابد زیرا در هر جایی که ظرفیت نیروهای جوان و رویش‌های جدید انقلاب روی کار آمدند بسیاری از مشکلات کشور حل شده است.

ایری با بیان اینکه نگاه مجلس کمک به وزیران پیشنهادی دولت است، افزود: دولتی که قرار است تشکیل شود یک دولت انقلابی است و مجلس انقلابی نهایت تعامل را با آن خواهد داشت تا بتواند در چارچوب یک سری برنامه های مدون کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مسائل کشور را حل و اوضاع را سامان دهد.

وی اظهارداشت: مردم به این نکته آگاهی دارند که مشکلات حاکم بر کشور یک شبه به وجود نیامده تا یک شبه حل شود با این وجود از رییس دولت سیزدهم انتظار می‌رود در دوران فعالیت چهار ساله خود عملکردی مثبت برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم و اشتغال جوانان داشته باشد.

ایری تاکید کرد :‌رای نهایی به وزرای پیشنهادی پس از قرائت گزارش کمیسیون ها در صحن مجلس و سخنان رییس جمهوری در مورد کابینه پیشنهادی مشخص می شود و نتیجه رای به وزرا ، هر چه باشد به یقین به نفع و منفعت کشور است و ملاک نمایندگان در رای به وزرا، توانمندی و شایستگی آنها در حل دغدغه های پیش روی کشور است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار