مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی:

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: در راستای تقویت ارائه خدمات درمانی به مبتلایان کرونا و مشاوره به خانواده و اطرافیان آنها، مرکز ارایه خدمات طب ایرانی در این استان راه‌اندازی شد.

راه اندازی مرکز خدمات طب ایرانی برای کرونایی‌ها در گلستان

به گزارش گلستان 24، علی متکی با اعلام این خبر اظهار کرد: این مرکز در محل سلامتکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه شه در فلکه اول شهرک زیتون (مسکن مهر زیتون) ایجاد شد که نسبت به پذیرش بیماران اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: همه خدمات ویزیت، مشاوره، خدمات درمانی طب ایرانی به بیماران مشکوک به کرونا، بیمارانی که در دوران نقاهت بیماری هستند و نیاز به بازتوانی جسمی و روحی دارند در این مرکز ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: این خدمات نیز به خانواده و اطرافیان آنها برای مشاوره و توصیه های پیشگیری از ابتلا و موارد مشابه توسط متخصصین طب ایرانی قابل ارائه است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: خدمات این مرکز همه روزه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ و ۳۰ و روزهای زوج در کنار شیفت صبح در شیفت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ قابل ارائه است.

متکی خاطرنشان کرد: امکان نوبت گیری تلفنی با شماره ۳۲۴۵۱۹۸۴ و ۳۲۴۵۱۹۸۵ و پیش‌ شماره ۰۱۷ و نوبت گیری اینترنتی از طریق سامانه گلستان بهیاب به آدرس www.golestanbehyab.ir و همچنین نوبت گیری موبایلی از طریق اپلیکیشن "بهیاب" در این مرکز وجود دارد.

به گزارش روز جمعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان، هزار و ۵۱۱ بیمار کرونایی تا این روز در مراکز درمانی گلستان بستری بودند که این آمار در زمان حاضر هزار و ۴۱۹ نفر است.

همچنین در شرایطی که روز گذشته ۹۳ بیمار کرونایی به دلیل وخامت شرایط به دستگاه ونتیلاتور متصل بودند، این تعداد در زمان حاضر به ۸۶ نفر کاهش یافته است.

فاضل برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا از مردم خواست همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و شست و شوی دست ها را جدی بگیرند.

همچنین بر اساس آخرین اعلام علی باقری مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان، تاکنون ۴۹۷ هزار و ۵۳۶ دز واکسن کرونا در استان تزریق شد که ۹۲ هزار و ۶۳۵ دز آن برای مرحله دوم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار