به مناسبت هفته دولت؛

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۷۱ طرح در گلستان افتتاح و بهره برداری شد.

۷۱ طرح در حوزه راهداری گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری گلستان24، مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۷۱ طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل در گلستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری از ۲۴ طرح احداث و بازسازی ابنیه فنی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی گلستان از مهم‌ترین طرح‌های این ایام بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: در راستای نگهداری از شریان‌های اصلی و فرعی استان، افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ طرح بهسازی و روکش راه‌های شریانی و اصلی از دیگر طرح‌های هفته دولت امسال است.

میقانی گفت: در حوزه ایمنی راه‌ها ۱۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۷۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که شامل روشنایی راه‌ها، احداث پل عابر پیاده و افتتاح مجتمع خدماتی بین جاده‌ای است.

وی افزود: تعریض باند جنوبی محور آق قلا به بندرترکمن و احداث پل نیرو در گالیکش از شاخص‌ترین اقدامات معاونت راهداری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان است که در هفته‌ی دولت اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در حوزه‌ی راه‌های روستایی نیز ۱۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: از این تعداد ۹ طرح متعلق به افتتاح راه‌های روستایی و اجرای آسفالت بود و ۳ مورد کلنگ‌زنی در این حوزه صورت گرفته‌است.

میقانی همچنین از آغاز نصب ۶ دوربین نظارت تصویری در سطح استان خبر داد و افزود: تجهیزات این دوربین‌های نظارتی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خریداری شده است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار