​معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در هفته دولت امسال از 6 دوربین نظارت تصویری، ثبت تخلفات رانندگی وکنترل سرعت و یک سامانه توزین در حال حرکت محورهای ارتباطی استان با اعتبار 295 میلیارد ریال بهره برداری شد.

بهره برداری از 7 پروژه حمل و نقل هوشمند جاده ای گلستان در هفته دولت

به گزارش گلستان ۲۴؛ "علی زینلی" روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها با حضور مسوولان ارشد استان در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل متبوع افزود: این پروژه ها شامل نصب و راه اندازی دوربین های نظارت تصویری محور گرگان-شاهرود (شاهکوه)، محور گرگان-شاهرود(سرعلی آباد) و نصب و راه اندازی دوربین نظارت تصویری محور گالیکش-جنگل گلستان (تنگه گل) می شود.

به گفته وی، نصب دوربین ثبت تخلفات و کنترل سرعت در بزرگراه گنبد- مینودشت(محدوده حسن آباد)،نصب سامانه ثبت تخلفات رانندگی در محور مینودشت-گنبد و نصب سامانه کنترل ثبت تخلف سرعت در حوزه راههای شهرستان کردکوی(ابراهیم آباد) از دیگر پروژه های بهره برداری شده در این هفته می باشد.

زینلی افزود: نصب و راه اندازی سامانه متناظر توزین در حال حرکت گرگان- علی آباد بعد از کارخانه آرد زاهدی روستای تقی آباد  نیز جزو پروژه های دیگری است که هفته دولت امسال افتتاح شد.

در حال حاضر در طول 5 هزار کیلومتر از محورهای استان 23 دوربین ثبت تخلفات رانندگی و کنترل سرعت و 21 دوربین نظارت تصویری و دو سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار