مدیر کل محیط زیست گلستان:

مدیر کل محیط زیست استان گلستان گفت: گستردگی آتش در منطقه جهان نمای کردکوی مهار شده و فقط دو نقطه کناره های علف زاری در حال سوختن است که توسط نیروهای مستقر در حال کنترل است.

گستردگی آتش مهار شده است/ بالغ بر 100 نیرو در منطقه حاضر هستند

دکتر کنعانی در گفتگو با خبرنگار گلستان 24 اظهار کرد: این آتش سوزی یکه از عصر روز گذشته در منطقه جهان نمای کردکوی واقع شده است که به سرعت با حضور نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست همه شهرهای استان که به این منطقه پیوستند مهار شد.

وی افزود: آتش تقریبا نزدیک ساعت 12 شب گذشته مهار شد و با تلاش های صورت گرفته نیروهای حاضر در منطقه از گستردگی آن ممانعت شد.

کنعانی گفت: در ساعت 3 صبح به دلیل وزش باد مجدد آتش ار کناره های علف زار ها و بیشه زارها کمی شعله ور شد که امروز با حضور نیروهای بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروها جلوی پیشروی آن گرفته شد.

کنعانی افزود: هم اکنون بالغ بر 100 نیرو در منطقه حاضر هستند.

وی ادامه داد: امروز  نیز با حضور بالگرد آب پاش اعزامی از تهران که در حال آبگیری است ، امید داریم به سرعت مهار کامل در منطقه جان نما انجام شود ، چرا که به دلیل فقدان راه عبوری برای ورود ماشین آلات به این منطقه امکان انتقال  تجهیزات خودرویی به این منطقه وجود ندارد و تا این ساعت نیز با همت نیروهای مستقر در جهان نما  و به صورت دستی با بیل، اره موتوری و فلکسی بگ آتش مهار شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار