ایجاد راه ارتباطی موقت روستای میان رستاق در 24 ساعت آینده، پخت غذای گرم در مناطق سیل زده آق قلا، برپایی مراسم شبی با قران در گلستان و آغاز ذخیره‌سازی بچه میگو در مجتمع پرورش میگوی گمیشان از جمله اخبار کوتاه گلستان در روز پنجشنبه است.

اخبار کوتاه استان گلستان را بخوانید

به گزارش گلستان۲۴؛ جمالی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان از ایجاد راه ارتباطی موقت روستای میان رستاق شهرستان علی آباد از مسیر قدیم در 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: این جاده از 13 اردیبهشت بر اثر رانش مسدود شده بود که با همکاری گروه مهندسی رزمی تیپ 45 جواد الائمه و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انتظار میرود تا 24 ساعت آینده باز شود.
**
پخت غذای گرم به همت نیروهای جهادی و مردمی کانون خدمت رسانی به مستضعفین بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با مشارکت جمعیت هلال احمر گلستان و توزیع توسط نجاتگران داوطلب در میان مردم مناطق سیل زده شهرستان آق قلا ادامه دارد.
**
در ماه مبارک رمضان و با حضور قاریان بین المللی بیش از ٣٠ محفل انس با قرآن کریم همراه با ارائه تفسیر موضوعی و سبک زندگی قرآنی و تکریم خانواده معظم شهدا در نقاط گوناگون گلستان برپا خواهد شد.
**
ذخیره‌سازی بچه میگو در مجتمع پرورش میگوی گمیشان آغاز شد . پارسال 2590 تن میگو و در 830 هکتار مجتمع پرورش میگو گمیشان تولید شده بود.
**
استان گلستان با 16 نفر متشکل از هنرمندان گروه موسیقی و هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی در جشنواره بومی بین المللی جهان عشایر و آلپای گهواره تمدن در تاریخ 28 تا 30 ژوئن برابر با 7 تا 9 تیرماه در شهر آستانه قزاقستان شرکت می کند.
**
در راستای توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان بهزیستی، 23 دستگاه جوجه کشی به مددجویان بهزیستی شهرستان بندرترکمن اهدا شد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار