رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: همه هم و غم و تلاش دولت باید نگاه به مردم و رفع مطالبات و گرفتاری های آنها باشد و مدیران بی انگیزه برکنار شوند.

مدیران بی انگیزه و بی رمق برکنار شوند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام «محسن کیائی اظهار کرد: رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با هیئت دولت سیزدهم بسیار راهگشا بود و این سخنان حکیمانه باید لحظه به لحظه سرلوحه کار دولتمردان باشد.

وی  ادامه داد: شاید برای نخستین بار است که رهبر معظم انقلاب از آسیب اعتماد ملی و مردمی سخن گفتند و دولت سیزدهم را موظف به ترمیم این آسیب کرده اند.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند فرآیند حفظ، ترمیم و تقویت اعتماد مردمی از وظایف اولیه و مهم دولت جدید است، معظم له یکی از راه های تحقق این مهم را نزدیک شدن مسئولان به مردم و حضور بدون تشریفات در جمع آنان برشمردند.

حجت الاسلام کیائی افزود: مسئولان باید بدون تشریفات در نزد مردم حاضر شوند و چهره ای مکتبی، مردمی و میدانی از خود به نمایش بگذارند، همان کاری که رئیس جمهور با حضور بدون تشریفات در یکی از روستاهای اهواز انجام دادند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان بر لزوم تحقق سخنان و شعارهای دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: دولت وظیفه دارد به سخنان، وعده ها و شعارهای خود جامه عمل بپوشاند.

وی سلوک شخصی مسئولان را بسیار مهم خواند و افزود: اینکه مسئولان با چه خودرو و وضعیتی در بین مردم حاضر می شوند حائز اهمیت است.

حجت الاسلام کیائی یادآور شد: همانطور که معظم له فرمودند دولت سیزدهم باید نماد عمل و وعده ها، صداقت گفتاری و رفتاری و شجاعت در پذیرش اشتباه، تحول در ساختار اداری کشور باشد و مدیران بزدل، بی رمق و بی انگیزه باید مسئولیت را رها کنند و برکنار شوند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با تاکید بر اینکه همه هم و غم دولت باید نگاه به مردم و رفع مطالبات و گرفتاری های آنها باشد، گفت: دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد و در وهله نخست حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: تمام سطوح دولت باید نماد نقدپذیری، هماهنگی و یک صدایی و سعه صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگانی باشد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار