مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین گفت: سند چشم انداز قرآنی به‌عنوان یک پایلوت، الگو و نمونه در شئون فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی پیاده شود.

سند چشم انداز قرآنی به‌عنوان یک پایلوت و الگو در جامعه پیاده شود

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در نخستین جلسه اندیشه ورز قرآنی گلستان با موضوع «سند چشم انداز قرآنی ۱۴۱۴» در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: روح عرشی امام راحل، خون پاک شهدا و دست غیب هدایتگری امام زمان عجل الله نگذاشت ریل انقلاب منحرف شود.

وی افزود: انشالله در گام دوم انقلاب با تشکیل دولتی انقلابی، اسلامی و جامع، شاهد یک پالایشی در جامعه اسلامی باشیم.

گرزین بیان کرد: آموزه های قرآنی و فرمایشات اهل‌بیت علیهم السلام راه‌گشای مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: خلا اصلی ما، نداشتن نگاه تشکیلاتی به سند چشم انداز قرآنی است که در افق بلند حاکمیت قرآنی و شئونات اسلامی در زندگی اجتماعی و فردی چنین نگاهی باید داشته باشیم.

گرزین با بیان این مطلب که سند چشم انداز قرآنی یک سند بابرکت و تاثیرگذار است، گفت: این سند به‌عنوان یک پایلوت، الگو و نمونه در شئون فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی پیاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تحقق سند چشم‌انداز قرآنی خاطرنشان کرد: اگر این سند تبدیل به مصوب ملی شود می‌توانیم فرهنگ را آبیاری کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار