مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردمی بودن دولت سیزدهم از اهداف و شعار مهم انقلاب اسلامی بوده که عمل به آن در جامعه سبب تقویت مردم داری واقعی و مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی می شود.

مردمی بودن دولت نمونه بارز مردم سالاری دینی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد: ما این ویژگی های مهم انقلاب اسلامی را نزد شهید رجایی، رهبر معظم انقلاب و سایر مسوولان نظام به معنای واقعی دیده ایم که به مردم نزدیک شدند و ثمره آن پایبندی به مردم سالاری دینی، افزایش حضور مردمی در صحنه ها و صبوری آنها در برابر مشکلات بوده است.

وی با اشاره به این که دین اسلام و انقلاب، بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب بر مردمی بودن و در بین مردم بودن مسوولان بودن تاکید فراوان دارد، گفت: با سرمایه گذاری بیش از گذشته به این توصیه مهم که به تازگی از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای دولت سیزدهم به آن سفارش شده، بسیاری از مشکلات پیش روی مردم در شرایط مختلف، مدیریت می شود.

وی افزود: مردمی بودن که از سوی آیت الله رییسی در ابتدای آغاز به کار دولت در پیش گرفته ، سبب شد تا رهبر معظم انقلاب از مردمی بودن این دولت و شخص رییس جمهوری تقدیر کند.

گرزین گفت : در عین حال ما در این شرایط کنونی به شدت به حضور مسوولان در بین مردم و شنیدن بی واسطه به درد و دل آنها نیاز داریم چون روحیه جهادی و اسلامی مسوولان حفظ شده و با آن می توان به آرمان های انقلاب دست یافت.

وی نزدیک تر شدن تصمیم مسوولان به عدالت ورزی، دوری مسوولان از اشرافی گری و تجمل گری، حذف گزارش های صوری و افزایش اعتماد مردم به نظام و افزایش صبر مردم در برابر مشکلات و مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان از دیگر اهداف مهم مردمی بودن دولت برشمرد.

وی تاکید کرد: ما مسوولان نیز موظف هستیم به این توصیه بجا رهبر معظم انقلاب با دقت بیشتر عمل کنیم چون ارتباط مسوولان بدون واسطه با مردم، اثبات واقعی مردم سالاری دینی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار