طبق اظهارات دانش آموزان در برخی از مدارس استان گلستان موسیقی های مبتذل، چاشنی برنامه آموزشی شده است.

پخش موسیقی های مبتذل در مدارس گلستان / مدیران آموزش و پرورش پاسخگو باشند

به گزارش گلستان24؛بعد از انقلاب سال 57،غربی ها حملات همه جانبه ای را برای نابودی کشور انجام دادند که هشت سال جنگ تحمیلی نمونه کوچکی از اقدامات غیرانسانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

غربی ها و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل استراتژی خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده اند و با استفاده از ابزارهای خود، نظیر فضای مجازی و ماهواره ها در حال حملات گسترده فرهنگی به نظام اجتماعی کشور هستند.

سند 2030 که برنامه ای برای آموزش و تربیت به روش رو به افول غربی ها است، ضمن هشدارهای مقام معظم رهبری جهت جلوگیری از اجرای آن، اما به صورت زیرپوستی توسط دستگاه های اجرایی در مراکز آموزشی و فرهنگ سازی کشور در حال اجرا است.

طبق تحقیقات خبرنگار ما و اظهارات چندین دانش آموز در برخی از مدارس استان گلستان در ساعات تفریح و ورزش آهنگهای مبتذلی پخش می شود که مغایر با نظام آموزشی کشور است.

شاد بودن حق ما است، اما ارائه این راهکارهای غلط در مراکز آموزشی چه نتیجه ای خواهد داشت؟ آیا غیر از این خواهد بود که در آینده، نیروی انسانی وحتی مادر و پدرانی با فرهنگ وارداتی تحویل جامعه خواهد داد.

مدیران آموزش و پرورش بر چه اساسی با انجام اینگونه اقدامات در مراکز آموزشی که نقاط استراتژیک کشور محسوب می شود، برای ایجاد مشکلات اجتماعی زمینه سازی می کنند؟

مسئولین آموزش و پرورش استان باید پاسخگوی این اقدامات خود باشند، که چرا با وجود هشدارهای مکرر رهبری در این خصوص باز هم شاهد اجرای این سند سخیف در بین دانش آموزان ایرانی هستیم.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار