امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس :

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت:مردم در کنار رعایت رعایت شیوه‌نامه بهداشتی مورد نظر مسوولان، تزریق واکسن کرونا را که تمام پزشکان دنیا برای حفظ سلامتی مردم بر آن تاکید دارند جدی گرفته و در انجام آن کوتاهی نکنند.

مردم در تزریق واکسن کرونا کوتاهی نکنند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، آخوند عبدالکریم جاور اظهار کرد: طبق اعلام پزشکان تزریق واکسن کرونا روند شیوع این بیماری و آمار فوتی‌ها را کاهش می‌دهد لذا از مردم استان به ویژه روستاییان ترکمن می‌خواهم بدون توجه به تبلیغات غلط فضای مجازی در رابطه با تاثیرات منفی واکسن، هرچه زودتر نسبت به تزریق آن اقدام کنند.

وی افزود: مردم باید قدردان تلاش دولت برای تامین واکسن کرونا و تزریق رایگان آن در جامعه هدف باشند و با همراهی خود باعث کاهش روند صعودی این بیماری و جلوگیری از شکل‌گیری پیک‌های بعدی آن در استان شوند.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن نیز با اشاره به لزوم واکسیناسیون عمومی درصد بالایی از جامعه برای ریشه کنی ویروس کرونا گفت: شایعات در مورد تاثیر منفی واکسن‌های کرونا پایه و اساس علمی ندارد و همه واجدان شرایط باید هرچه زودتر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

آخوند عبدالرحمان کر با قدردانی از کادر بهداشت و درمان، نیروهای بسیجی و سایر نهادهای مرتبط در رابطه با انجام واکسیناسیون، ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم و تزریق واکسن به درصد زیادی از افراد جامعه، به‌زودی شاهد بازگشت به زندگی عادی باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار