امام جمعه کلاله گفت: مردم هوشیار باشند و همه باید در کنار هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جدی تر رفتار کنیم.

مردم هوشیار باشند/ فوت ۴ بیمار در بیمارستان کلاله

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در دیدار با رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان و مسؤل مرکز بهداشت با بیان اینکه مردم هوشیار باشند؛ گفت: همه باید در کنار هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جدی تر رفتار کنیم.

وی با تجلیل از درمانگران بیماران کرونایی اظهار داشت: همه این عزیزان در خط مقدم مبارزه، همانند جهادگران عرصه نبرد با دشمن اجر و پاداش را از حضرت حق خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی با تجلیل از شهدای سلامت گفت: بعنوان سرباز پای کار  آماده هر گونه همکاری با مجموعه بهداشت و درمان خواهم بود.

بابک عرب که چند روزی است مسئولیت بهداشت و درمان کلاله بر عهده گرفته است؛ در این دیدار اظهار داشت: متأسفانه چند روزی است روند بستری بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله افزایش یافته؛ به طوری که تا الان 18 نفر بستری هستند.

وی افزود: طی چهار روز گذشته بیماری کرونا در بیمارستان "چهار قربانی" گرفته است و این برای ما دردناک است.

دکتر عرب گفت: نگرانی ما از افزایش مجالس عروسی با جمعیت بالا و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی است.

دکتر رشید آتا رئیس مرکز بهداشت کلاله که در این دیدار حضور داشت گفت: با توجه به جایگاه اجتماعی و وجودد ارتباط با ائمه چمعه و جماعات در منطقه نیاز به کمک جنابعالی (امام جمعه) داریم تا بتوانیم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار