معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در حال آغاز 40 ساله دوم از انقلاب اسلامی هستیم و در این دوره جنگ دشمن یک جنگ ترکیبی و بیشتر با رویکرد فرهنگی است .

جنگ دشمن در این دوره یک جنگ ترکیبی است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام رضا دیلمی ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک بین تبلیغات اسلامی با مرکز بزرگ اسلامی گلستان در مورد همکاری های مشترک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی در مقابل جریان استکبار 40 سال را با عزت و اقتدار طی کرد و با تفکر امامین انقلاب اسلامی که ریشه در مکتب عاشورا داشت هژمونی پوشالی جریان استکباری را در هم شکست.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در حال آغاز 40 ساله دوم از انقلاب اسلامی هستیم و در این دوره جنگ دشمن یک جنگ ترکیبی و بیشتر با رویکرد فرهنگی است لذا این شرایط می طلبد نهادهای متولی عرصه فرهنگی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و مقابله با دشمن و بسط ارزش های دینی و انقلابی در این عرصه اقدامات عملیاتی مناسب تر و درست تری داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این مسیر نهادهای انقلابی و فرهنگی مانند سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت های مهم و اثرگذاری دارند و از طرفی مجموعه هایی مانند مرکز بزرگ اسلامی نیز در این راستا اهدافی را دنبال می کند که با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین این دو نهاد برای هدف گذاری بهتر و گرفتن نتیجه مطلوب گام برداشتیم.

حجت الاسلام دیلمی به طرح مهرواره اوج اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری به اوج گیری رزمایش مواسات تأکید داشتند و عملیات بزرگ فرهنگی کاملاً مسجدمحور تحت عنوان مهرواره اوج اتفاق افتاد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد: در تحقق حکمرانی الهی در قامت محلات مساجد نقش آفرین هستند و پیامبر اسلام(ص) در ابتدای نهضت خود در مدینه اقدام به ساخت مسجد می کنند.

وی با بیان اینکه استان گلستان در حوزه مساجد ظرفیت های مهمی دارد، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 900 مسجد شیعه و سنی در استان وجود دارد که در راستای طرح مهرواره اوج در قامت مسجد مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت های مردمی حل خواهد شد.

حجت الاسلام دیلمی با بیان اینکه گلستان یکی از استان های موفق در طرح مهرواره اوج بود، بیان کرد: 3 هزار و 700 نفر در قالب طرح مهرواره اوج برای حل مشکلات محله خود گام برداشتند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: در مرحله دوم طرح مهرواره اوج قرار داریم و در این مرحله تاکنون بیش از یک هزار و 100 نفر از روحانیون تشیع و اهل سنت به ندای امام امت لبیک گفتند و فرم شرکت در این طرح را تکمیل کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار