رئیس کل دادگستری گلستان:

برای رسیدگی قاطع و سریع به پرونده مجرمان خشن شعب ویژه در استان تعیین شد.

تعیین شعب ویژه برای رسیدگی پرونده مجرمان خشن در گلستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24 ، حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه بازدید از دادگستری گالیکش ، امینت کنونی استان را قابل قبول خواند و گفت : برای تداوم و ارتقای این امنیت ، شعب ویژه برای برخورد قاطعانه و سریع پرونده مجرمان خشن در دادسرا ها ، دادگاه ها و محاکم تجدید نظر استان تعیین کرده ایم .

وی افزود: نگاه قانون و دستگاه قضایی در برخورد با کسانی که با ایجاد نزاع و ارتکاب جرایم خشن ، امینت روانی جامعه را مخدوش می کنند ، قاطعانه است.

 وی در ادامه سخنان خود به تلاش های انجام شده در حوزه شورای حل اختلاف هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه میانگین صلح و سازش پرونده ها در گلستان بالاتر از میانگین کشوریست و به دنبال این هستیم که با کمک علما ، ریش سفیدان و بزرگان هر منطقه به مصالحه بیشتر پرونده ها کمک کنیم .

رئیس کل دادگستری گلستان درباره بازدید خود از دادگستری گالیکش هم گفت: هدف از این بازدید ها بررسی وضعیت شهرستان ها از حیث برخورداری از نیرو ، کمبودها و مشکلات و چالش های امنیتی است تا برای رفع آن اقدام کنیم .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این بازدید بخشی از اقدامات پیشگیرانه برای کاهش جرایم خشن را تشریح کرد و گفت: بانکی از اطلاعات اراذل و اوباش و مجرمان خشن و سابقه دار استان تشکیل و مجرمان را سطح بندی کرده ایم .

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی افزود: این مجرمان از سوی پلیس امینت پایش و رصد می شوند و به صورت دوره ای آنان را دعوت و تذکرهای مورد نیاز را به آنان ارائه می کنند .

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه بازدیدهای دوره ای خود از حوزه های قضایی امروز به مرواه تپه می رود .

دیدار مردمی و سرکشی از واحدهای تولیدی از برنامه های این سرکشی هاست .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار