رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان:

رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان گفت: پروژه واکسیناسیون به خوبی در حال انجام است انتظار داریم که بتوانیم امسال جشنواره پاییز هزار رنگ را در گرگان برگزار کنیم .

با روند واکسیناسیون انتظار داریم جشنواره پاییز هزار رنگ را در گرگان برگزار کنیم

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی اکبر بصیر نیا  اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۸۰ درصد شهروندان در برابر کرونا واکسینه شده اند و پروژه واکسیناسیون با شدت خوبی در حال انجام است انتظار داریم که بتوانیم امسال جشنواره پاییز هزار رنگ را در گرگان برگزار کنیم .

وی افزود: جاذبه های گردشگری گرگان منحصر به فصل و زمان خاصی نیست اما مردم و کارشناسان بر این باورند که زیبایی های بصری در تفرجگاه های طبیعی و تاریخی گلستان در فصل پاییز جاذبه بیشتری دارند.

 بصیر نیا گفت : جاذبه های پاییزی گرگان در پارک جنگلی النگدره بسیار چشم انداز است، فرصتی مغتنمی است تا با معرفی آن به سرمایه گذاران ، زمینه تحول در اقتصاد شهر و مدیریت شهری را محقق کنیم .

وی گفت : مسابقات عکس و فیلم کوتاه، دوچرخه سواری و رالی خانوادگی، تور گرگانگردی و تور بافت قدیم شهر، بازیهای بومی و محلی و ورزش باستانی، پخت رب کندس( ازگیل وحشی ) و غذا از جمله برنامه هایی است که امسال برای این جشنواره منظور خواهیم کرد.

بصیر نیا ادامه داد :‌ در نظر داریم برای توسعه تعاملات با کشور های همسایه عضوCIS با گلستان سفرای این کشورها در ایران را به این جشنواره دعوت کنیم.

وی اظهارداشت: نمایش بخشی از جاذبه های گردشگری گلستان و گرگان در این جشنواره به عنوان عنصری برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی مد نظر مدیران شهری گرگان است .

وی از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در مدیریت شهری گرگان با محوریت گردشگری در گرگان خبر داد و گفت با این رویه پتانسیل های بالقوه استان به عمل در خواهد آمد.

بصیر نیا گفت : مسدود سازی ورودی جنگل النگدره و احداث باغ های حیات وحش و و راه اندازی قطار جنگلی یکی از برنامه های در دست بررسی توسط شوراست .

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار