مراسم شب زنده داری و سوگواری امیرالمومنین (ع) 21 ماه رمضان المبارک 94 با حضور اعضای انجمنهای اسلامی مدارس پسرانه شهرستان گرگان دانش‌آموزان گلستانی برگزار گردید .

گزارش تصویری / احیاء شب بیست و یکم در اتحادیه انجمن های دانش آموزن استان گلستان

به گزارش گلستان 24، دانش آموزان گرگانی لیالی قدر را در حسینیه اتحادیه هیئت‌ انصارالمهدی(عج) به مناجات راز و نیاز با پروردگار و سوگواری در غم مولای متقیان حضرت علی(ع) پرداختند .  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گلستان با رویکرد فراهم کردن بسترهای زمانی در راستای ترویج معنویت ، اخلاق و افزایش معرفت دینی در بین دانش‌آموزان مراسم ویژه شب های قدر را در هیئت‌های انصار المهدی(عج) برگزار مینماید. دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی استان گلستان ، شب های قدر را در هیئت‌های انصارالمهدی(عج)به مناجات می‌پردازند و اعضای قرارگاهی متولی برگزاری هیئت‌های انصارالمهدی(عج) می‌باشند.

مراسم شب زنده داری و سوگواری شهادت امیر المومنین (ع) شب 21 رمضان المبارک با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباس آبادی معاون تهذیب حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان گرگان و با مداحی کربلایی مهدی حسنی  در اتحادیه انجمن های دانش اموزن استان گلستان برگزار گردید.

در هیئتهای انصارالمهدی(عج)، دانش‌آموزان با مباحث معرفتی ، تشکیل حلقه های معرفتی با حضور دانش آموزان و مربیان با موضوعیت ماه مبارک رمضان ، اهمیت شب قدر ، محافل انس با قرآن و... آشنا می‌شوند و به مراسم دعا و مناجات خاص این شب‌ها می‌پردازند.

در پایان : مراسم لیالی قدر ویژه  دانش‌آموزان و با همراهی خانواده‌ها با مناجات، قرائت دعای جوشن کبیر و به سرگرفتن قرآن در هیئت‌های انصارالمهدی(عج)  برگزار و تا صبح ادامه دارد و با اطعام سحری و نماز جماعت صبح به پایان می‌رسد.

گزارش تصویری مراسم:

IMG_2700IMG_2704IMG_2706IMG_2716IMG_2717IMG_2721IMG_2726IMG_2738

ارسال نظر

آخرین اخبار