مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان خبر داد

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان گفت: با توجه به وضعیت انتشار همه‌گیری بیماری کرونا و محدودیت‌ها، توجه به شرایط رنگ‌بندی شهرستان‌ها مهم‌ترین عامل در تصمیم‌گیری برای مجازی یا حضوری بودن برنامه‌ها‌ است.

 رنگ‌بندی شهرستان‌ها مهم‌ترین عامل در برگزاری برنامه های هفته کودک است

به گزارش گلستان 24، محبوبه رجب نسب  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز  (16 مهر) با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا روز (22 مهر) ادامه دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: در این هفته بیش از 130 برنامه ‌فرهنگی‌، هنری‌ و ادبی در سطح استان برگزار می شود.

وی، هفته‌ ملی و روز جهانی کودک را فرصت مغتنمی برای توجه مسئولان نسبت به مسائل و نیازهای این قشر از جامعه بیان کرد.

رجب نسب اظهارداشت: با توجه به وضعیت انتشار همه‌گیری بیماری کرونا و محدودیت‌ها، توجه به شرایط رنگ‌بندی شهرستان‌ها مهم‌ترین عامل در تصمیم‌گیری برای مجازی یا حضوری بودن برنامه‌ها‌ است.

وی، اجرای امداد فرهنگی با عنوان طرح هزاران لبخند در روستاهای مناطق کمترتوسعه یافته، برنامه‌ استانی نمایشنامه‌خوانی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری، بازی‌های کودکانه‌ مرکز علی‌آبادکتول، مسابقه‌ بزرگ خاطره نویسی از ایام کودکی کانون کلاله، یک روز یک لبخند گرگان دو، زنده باد کودکی در مجتمع فرهنگی هنری گرگان، مسابقه عکاسی لبخندها در دلند، «کودک، سلامت، زندگی» کانون گمیشان، دست‌ها و لبخندها در کانون کردکوی، رنگین کمان امید در بندرترکمن را از جمله برنامه های هفته کودک برشمرد.

رجب نسب گفت: برگزاری برنامه یک چوب، یک نمایش در آق‌قلا، نمایشگاه آثار اعضا با عنوان روزنه در مراوه تپه، قصه گویی شبانه کانون مینودشت، مهرواره‌ قصه‌ها را بازی کنیم کانون شماره دو گنبدکاووس، شیرین مثل قند گرگان دو، آرزوهای من کانون گالیکش، جشن لبخند رامیان، گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان برگزیده و پخش از رسانه ملی، جشن کودکان، آینده سازان آزادشهر، رامیان و علی آباد کتول، خواندن بیانیه در نماز جمعه و  غیره را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در هفته ملی کودک به شمار می روند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار