مقصودلو از آماده‌سازی و توزیع یک هزار و ۷۰۰ بسته لوازم التحریر به همراه نهال در بین کودکان و نوجوانان ۴۳ روستای کمتر توسعه یافته استان گلستان در قالب طرح «پیک امید نوروزی» در آستانه فرا رسیدن سال جدید خبر داد.

توزیع ۱۷۰۰ بسته لوازم التحریر بین کودکان و نوجوانان روستاهای کمتر توسعه یافته گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، «الهه مقصودلو» افزود: این طرح با عنوان«پیک امید نوروزی» و با حمایت و همراهی مدیرکل امور روستایی استانداری جهت هماهنگی بخشداران و دهیاران و توسط مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی کانون انجام شد.

 

معاون فرهنگی‌اجرایی کانون پرورش فکری گلستان با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف ایجاد شادی و نشاط برای کودکان و نوجوانان، از ۱۲ اسفند آغاز و تا ۲۰ اسفند ادامه داشت، خاطرنشان کرد: مناطق کمتر توسعه یافته روستایی شهرستان‌های آق‌قلا، بندرگز، گمیشان، علی‌آباد، گالیکش، مراوه‌تپه،‌ دلند، کلاله و گنبدکاووس تحت پوشش طرح پیک امید نوروزی کانون قرار گرفتند.

 

گفتنی‌است، همزمان با اجرای این طرح در روستاها، معرفی کارگاه‌های برخط فصل بهار، انجام فعالیت‌هایی نظیر بازی و سرگرمی، کاردستی، معرفی ایام و وقایع، انجام مسابقه و اهدای جوایز و همچنین کاشت نهال به‌ مناسبت روز درخت و درخت‌کاری انجام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار