رییس سازمان بسیج:

رییس سازمان بسیج گفت: طی ۲۱ ماه گذشته با هم افزایی بسیج در سراسر کشور بیش از ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی با اعتبار ۲۱ هزار میلیارد تومان به همت خود مردم برای اقشار آسیب دیده فراهم شده است.

کمک مومنانه اوج انسجام و وحدت ملت ایران بود / بسیج ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است

به گزارش پایگاه خبری گلستان24، سلیمانی، رییس سازمان بسیج در هجدهمین رزمایش کمک سراسری کمک مومنانه سپاه نینوا استان گلستان گفت: ملت ها در دوران سختی مورد سنجش و آزمایش قرار میگیرند و تاریخ بشریت درباره عملکرد ملت ها در مواجهه با مشکلات قضاوت خواهد کرد.

ملت ایران ۴۳ سال پیش توانست یک شاکله حکومتی ۲۵۰۰ ساله سلطنتی را ساقط کند و یک گفتمان نو حکومت داری را شکل دهد و بعد از آن در دفاع مقدس ۸ سال مقابل دنیا ایستاد.

با شیوع ویروس منحوس کرونا مردم ما با یک مشکل و چالش سخت مواجه شدند اما در یک اقدام فوق العاده فرمان امام جامعه در رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه را رقم زدند.

درگیری با کرونا در کشور ما اوج انسجام ملی و اتحاد یکپارچه ما را به نمایش گذاشت و نشان داد تشکیلات بسیج یک سازمان مردمی است.

طی ۲۱ ماه گذشته با هم افزایی بسیج و به همت بسیجیان مخلص ما در سراسر کشور بیش ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی با اعتبار ۲۱ هزار میلیارد تومان برای رزمایش های کمک مومنانه به همت خود مردم برای اقشار آسیب دیده فراهم شده است

 عملکرد سپاه نینوا در موضوعات مختلف بسیج بویژه کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی خیلی خوب بوده است و زحمات سردار ملک شاهکوهی و همه بسیجیان گلستان قابل قدردانی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار