مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مشکلات انقلاب و کشور به دست جوانان حوزه و دانشگاه حل می شود.

مشکلات انقلاب و کشور به دست جوانان حوزه و دانشگاه حل می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، نشست بسیج دانشجویی با حجت الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان شامگاه شنبه در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم ترین رویش های انقلاب است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین افزود: بار تبلیغات اسلامی بر دوش سازمان تبلیغات بوده و وظیفه‌ این سازمان نشر معارف اسلامی و معرفی اسلام ناب به جهانیان است.

وی ادامه داد: دنیا بر پایه تبلیغات می چرخد و عموماً غرب نفوذ خود را مدیون تبلیغات است و با تبلیغات می خواهد خود را به عنوان دانش برتر در دنیا معرفی کند.

گرزین با بیان این که ایادی شیطانی در جبهه کفر در حال تبلیغ مفاهیم شیطانی هستند، گفت: هالیوود با تبلیغات و با آن همه پشتیبانی های سنگین فکری، سیاسی و امنیتی بحث آینده سازی را به دنیا القا می کند تا آینده برتر را براساس افکار خویش بسازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: جوانان، برطرف کننده مشکلات شوند و مسائل انقلاب و کشور به دست جوانان حل شود و باید حرکت عمومی جامعه اتفاق بیفتد و شرط آن این است که عناصر دانشجویی و حوزوی تبدیل به شخص حلال مشکلات شوند.

وی ادامه داد: اجماع قلوب شرط ظهور بوده و همچنین حرف و تبیین و توقع و انتظار ولی برای ما مهم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار