مسئول مرکز تعالی خانواده در گلستان:

مسئول مرکز تعالی خانواده در گلستان گفت: ما در آغاز یک جنگ تمدنی هستیم و رکن اصلی تمدن اسلامی و حفظ آن تعالی خانواده است.

رکن اصلی تمدن اسلامی تعالی خانواده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حجه الاسلام نودهی صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز تعالی خانواده در سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: آغاز جنگ تمدنی از خانواده شروع می‌شود و به گفته مقام معظم رهبری حفظ خانواده با حفظ انقلاب اسلامی گره خورده است.

وی افزود: توسعه تمدن نوین اسلامی، در گرو پیوند با خانواده، مدرسه و مسجد است.

نودهی ادامه داد: ما معتقدیم انقلاب اسلامی نیاز به نیروهای متعهد و متخصصی در زمینه کادر سازی در راستای حفظ تعالی خانواده دارد.

وی گفت: توانمند سازی و تربیت نیرو در عرصه رشد خانواده ها نخستین کاری است که باید انجام گیرد و مهمترین مساله ای که در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین مساله مدنظر قرار گرفته خانواده است.

مسوول مرکز تعالی خانواده در گلستان اظهار کرد: 5 آسیب اجتماعی مهم استان از جمله خودکشی، اعتیاد، طلاق، کودکان کار و ارتباط فراهم‌سازی از جمله مسائلی هستند که مستقیم یا غیر مستقیم با خانواده در ارتباط هستند باید زمینه های تقویت خانواده ها در کاهش، این آسیب هافراهم شود.

نودهی افزود: این مرکز بر سه اصل مهم آموزشکده، اندیشکده و خدمتکده با رویکردهای متفاوت در زمینه تربیت اساتید، همیاران خانواده و دیگر مباحث مرتبط با تعالی خانواده مش فعالیت می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار