امام جمعه گرگان:

امام جمعه گرگان گفت: حفظ و تقویت وحدت، ضروری و یک تکلیف شرعی است.

حفظ و تقویت وحدت، ضروری و یک تکلیف شرعی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فیقه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز در خطبه‌های نمازجمعه با بیان این مطلب افزود: استکبار به دنبال رواج جنگ مذهبی در منطقه است.

وی با اشاره به توطئه‌های متعدد استکبار در کشور‌های منطقه ادامه داد: ترویج جنگ‌های مذهبی بین شیعه و سنی یکی از راهبرد‌های اصلی دشمنان برای اختلاف‌افکنی در میان جوامع اسلامی است.

نماینده ولی فیقه در گلستان اضافه کرد: اقدامات خرابکارانه و دخالت‌های آمریکا در کشور‌هایی نظیر عراق و لبنان سوریه یمن و افغانستان خسارت‌های زیادی به ثبات و امنیت این کشور‌های اسلامی وارد کرده است.

آیت الله نورمفیدی گفت: تشدید نفاق و ایجاد جنگ بین شیعه و سنی راهبرد اصلی امپریالیسم در منطقه است که بنا به ویژگی‌های هر کشور اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: مومنان و سردمداران امت‌های اسلامی باید هوشیار باشند و وارد دامی که آمریکا برای ایجاد جنگ بین شیعه و سنی پهن کرده است نشوند. حفظ و تقویت وحدت ضزوری و یک تکلیف شرعی است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به فعالیت و رفتار آمریکا در لبنان اشاره کرد و افزود: اعمال تحریم‌های گوناگون و دخالت‌های آمریکا در لبنان امنیت داخلی و اقتصادی این کشور را ویران کرده است.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: فعالیت مجدد داعش در افغانستان پس از خروج نظامیان آمریکایی بیانگر یک توطئه بزرگ است.

وی گفت: داعش زیر پرچم "لا اله الا الله" به فعالیت می‌پردازند، اما تمام فعالیت‌های آنان در راستای اهداف استکبار انجام می‌شود.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار