نماینده ولی فقیه در گلستان:

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه کشور مشکلات اساسی دارد، گفت: مجلس باید به فکر حل مسائل اساسی کشور باشد و منشاء مشکلات را پیدا و حل کند.

مشکلات جامعه باید به صورت اساسی و ریشه ای حل شود

به گزارش گلستان 24، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در دیدار مسئولان دفاتر ستاد تسهیل گری استان گلستان با اشاره به مشکلات و معضلات حاشیه نشینی مطرح شده از سوی دفتر تسهیل گری استان، اظهار کرد: این مسئله یک معضل اجتماعی است و باید علت به وجود آمدن حاشیه نشینی بررسی شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: باید مشکلات جامعه به صورت اساسی و ریشه ای دیده شود و برای آن حل ریشه ای کرد.

وی ادامه داد: مشکل اقتصادی جامعه با تولید، رونق تولید و اشتغال حل می شود و ریشه کار آنجاست.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه استان گلستان زمانی در کشاورزی سرآمد بود، گفت: به همین منظور افراد زیادی استان های دیگر به این استان مهاجرت کردند و در زمین های کشاورزی کار کرده و درآمد کسب می کردند.

وی اظهارداشت: متاسفانه کشاورزی ما به سمتی رفته که از عمق زمین و بهره برداری از آب، انجام می شود و آینده استان مشخص نیست.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه کشور مشکلات اساسی دارد، گفت: مجلس باید به فکر حل مسائل اساسی کشور باشد و منشاء مشکلات را پیدا کند، ببیند و حل کند.

وی خطاب به مسئولان دفاتر تسهیل گری استان، افزود: یک جمع بندی محققانه از مشکلات داشته باشید و بررسی کنید و ببینید ریشه مشکل کجاست و چگونه حل می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار