مدونا پس از این اتفاق گفته بود: تجاوز به زندگی‌ام، [برایم] تجربه‌ای عمیقا ویران کننده و دردآور باقی خواهد ماند.

تجاوز یک اسرائیلی به زندگی حرفه ای مدونا!

به گزارش گلستان 24،  یک مرد اسرائیلی به جرم هک کردن کامپیوتر مدونا و چند خواننده دیگر در دادگاهی در تل آویو به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.

به گزارش بی بی سی، ادی لدرمن، ۳۹ ساله، پس از تحقیقاتی که با کمک اف‌بی‌آی صورت گرفت، در ماه ژانویه بازداشت شد.

آقای لدرمن در جریان بازجویی‌ها، به هک کردن کامپیوترها، نقض حریم شخصی و نقض حقوق مولفان اعتراف کرد.

آقای لدرمن که ۱۵۰۰۰ شِکِل اسرائیل (معادل ۲۶۰۰ پوند) جریمه شده است، پیش از این در برنامه "ستاره‌ای متولد می‌شود" (نسخه اسرائیلی برنامه امریکن آیدل) شرکت کرده بود ولی در طول رقابت‌ حذف شده بود.

بر اساس بیانیه دادگاه،‌ او دچار مشکلات پزشکی است و به همین دلیل حکم او با تخفیف صادر شده است.

مدونا پس از درز آهنگ هایش در ماه دسامبر گفته بود: "تجاوز به زندگی‌ام- هم از منظر خلاقیت، هم از نظر حرفه‌ای و شخصی، [برایم] تجربه‌ای عمیقا ویران کننده و دردآور باقی خواهد ماند."

به گزارش دویچه وله؛ پس از انتشار غیر قانونی ترانه‌های آلبوم منتشرنشده‌ی مدونا، این خواننده نام‌آشنای دنیای پاپ از این عمل مجرمانه به عنوان یک "تجاوز هنری" یاد کرده بود.

اما این اتفاق تازه ای برای چهره ها در غرب نیست. گفته می‌شود تنها سال گذشته بیش از یکصد چهره و شخصیت سرشناس قربانی حمله هکرها شده‌اند.

ریانا، جنیفر لارنس، اسکارلت جوهانسن و کیت آپتن از جمله قربانیانی هستند که برخی تصاویر برهنه شان که می توانست پول زیادی از محل فروش آنها عایدشان کند توسط هکرها ربوده و منتشر شد.

شکایت آنها بخاطر تجاوز به حریم شخصی، تنها متوجه ضرر مالی است. آنها از فروش این تصاویر کاسبی می کنند و الا از گذشته تصاویر برهنه فراوانی از آنها در اینترنت موجود بوده است.

ارسال نظر

  • فاطر
    0

    ضرورت اینگونه خبرها در سایت شما برایم قابل قبول نیست !

آخرین اخبار