مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان :

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت:روحانیون مستقر راهبر فرهنگی و اجتماعی در روستاها هستند که به فعالیت های مذهبی و فرهنگی در روستاها می پردازند.

روحانیون مستقر راهبر فرهنگی و اجتماعی در روستاها هستند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در نشستی با حضور مجمع نمایندگان استان گلستان، اظهار کرد: ۶۰ نقطه آسیب پذیر در استان گلستان وجود دارد که در ۱۷ نقطه از آن در راستای تفاهم نامه بین سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور، اداره کل تبلیغات اسلامی استان پایگاه اجتماعی ایجاد کرده است و از روحانیون متخصص و کارآمد در این محلات بکارگیری شده است که این آمادگی وجود دارد در صورت حمایت و تقویت این طرح، در نقاط بیشتری از مناطق آسیب پذیر پایگاه فرهنگی و اجتماعی ایجاد شود.

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه ۱۷۵ روحانی مستقر در استان مشغول فعالیت های دینی و فرهنگی هستند، تصریح کرد: روحانیون مستقر راهبر فرهنگی و اجتماعی در روستاها هستند که به فعالیت های مذهبی و فرهنگی در روستاها می پردازند.

در ادامه غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به ظرفیت عظیم خیرین در استان گلستان و همچنین توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ گفت: اگر روستایی خانه عالم نداشته باشد، امکان حضور و استقرار روحانی ممکن نخواهد بود، باید از ظرفیت خیرین در ساخت خانه های عالم در استان استفاده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار