مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم پرفیض عرفه در بیش از ۲۰۰ روستای استان برگزار می‌شود.

برگزاری دعای عرفه در ۲۰۰ روستای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام، ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری مراسم محوری عرفه در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: دعای پرفیض عرفهدر بیش از ۲۰۰ روستا و صد‌ها مکان مذهبی گلستان برگزار خواهد شد.


او افزود: مردم استان گلستان همزمان با حجاج سرزمین وحی به یاد صحرای عرفات و به یاد امام حسین (ع) هم نوا و با خداوند خود مشغول راز و نیاز می‌شوند.


ولی نژاد ادامه داد: در مرکز استان برنامه محوری برگزاری دعای عرفه ساعت در امامزاده عبدالله علیه السلام گرگان با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه اهمیت روز عرفه بسیار بالا است، گفت: در روایات وارد شده که اگر افراد نتوانستند در شب قدر رضایت خداوند را جلب کنند منتظر روز عرفه باشند.


وی همچنین در خصوص برگزاری نماز عید سعید قربان هم در مصلی‌های استان خبر داد و افزود: با هماهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در بیشتر روستاها، در برخی مساجد و محلات نماز عید قربان برگزار می‌شود که برادران اهل تشیع و تسنن با شکوه بیشتری در این مراسم معنوی حضور پیدا می‌کنند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در پایان گفت: برای قرائت دعای پر فیض عرفه و اقامه نماز عید سعید قربان بیش از یکصد مبلغ بومی به شهرستان‌های استان گلستان اعزام شدند.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار